    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: symbian, s60, nokia gps
    Date: Wed, 13 Jun 2018 11:43:15 +0200

    W dniu 2018-06-12 o 21:11, ToMasz pisze:
    > witam
    > plan mam taki, aby do roweru na stałe zamontować telefon... w roli
    > prędkościomierza, zegarka, pomiaru dystansu, a może nawet nawigacji.
    > chcę aby to było maleńkie i energooszczędne, więc nie andriod. Mam
    > nadzieje że jeśli ów telefon będzie miał ekran starego typu, będzie na
    > nim coś widać w słońcu bez podświetlenia. (czy ma ktoś taki telefon zeby
    > to sprawdzić?). Teraz pytanie o soft. czy jest coś (na nokie z
    > symbianem)  co wyświetla mapy osm? Czy jest coś na kształt endomondo,
> [...]

    A nie myślałeś o prawdziwej nawigacji turystycznej? Przykładowo coś ze
    stajni Garmina.
    Widoczność w słońcu jest, wodoszczelność jest, niektóre zasilane są
    zwykłymi ogniwami rozmiaru R6 lub R3 - do kupienia "wszędzie"; mnóstwo
    map, w tym typowe turystyczne lub rowerowe. Odporność na uszkodzenia
    także - można tym nawet gwoździe wbijać ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam