    From: LEPEK <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: system poboru oplat na autostradach
    Date: Thu, 03 Jul 2014 22:26:56 +0200

    W dniu 2014-07-03 00:08, Ajgul pisze:
    > To jest jakaś idiotyczna paranoja. Człowiek jedzie i nie wie za ile
    > jedzie... a potem często słyszy nasze stare, polskie, "drobne proszę, bo
    > nie mam wydać".

    To jest nic.
    Kiedyś na A1 tylko niektóre bramki przyjmowały płatność kartą.
    Oznaczenie było takie, że dopiero po podjechaniu do kasy wiedziałeś, że
    tylko gotówka. Raz nie trafiłem, ale jakimś cudem nastukałem drobnych.
    Pani w okienku mówiła, że przecież to normalne, że kartą tylko w tych po
    prawej. OK - nie będę kolejki robił. Napisałem potem pismo do obsługi
    klienta, że mogliby we wszystkich, albo lepiej oznaczać... Wiesz, co
    odpisali? Że to normalne, że kartą tylko w tych po prawej. Nie
    wiedziałem, co odpisać...

    Pozdr.
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański