  • 1. Data: 2010-02-13 17:41:17
    Temat: Re: szukasie dokumentacji do jawy i ify
    Od: Marcin <a...@x...wp.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 10:16:29 +0100, n...@s...com wrote:

    >- IFA BK 350 jak wyzej plus instrukcja obsługi

    Tutaj: http://bk350.de/ jest skarbnica wiedzy o ifie(instrukcja
    obsługi, katalog części). Mam ksero polskiej instrukcji obsługi ify,
    skanera nie mam, ale jak by była wielka potrzeba to może bym coś
    wykombinował, choć żadnych rewelacji tam nie ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Masłoń

  • 2. Data: 2010-02-13 21:44:27
    Od: n...@s...com

    On Sat, 13 Feb 2010 18:41:17 +0100, Marcin <a...@x...wp.pl> wrote:

    >Tutaj: http://bk350.de/ jest skarbnica wiedzy o ifie(instrukcja
    >obsługi, katalog części). Mam ksero polskiej instrukcji obsługi ify,

    Dzieki :)

    >skanera nie mam, ale jak by była wielka potrzeba to może bym coś
    >wykombinował, choć żadnych rewelacji tam nie ma.

    Na razie poradze sobie bez, ale zapilem Cie na liscie 'do dopadniecia
    w razie W' ;)
    Dzieki :))

    pozdr
    newrom