  • 71. Data: 2012-11-16 14:32:49
    Temat: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k84m37$l4n$1@news.task.gda.pl...

    > Ogarniaj trochę całość. Chociaż próbuj.

    W usenecie na kilkunastu grupach pojawiają się setki i tysiące postów
    dziennie. Nie ma potrzeby robić dodatkowych łamigłówek i puzzli.
    Pisz wyraźnie i na temat, odpowiednio wycinając cytaty w których
    zostawisz logiczną treść do której się odnosisz w odpowiedzi...
    Zauważam, ze tniesz cytaty w dziwny sposób, wycinając meritum
    a zostawiając jakąś ostatnią linijkę tekstu luźno związaną tylko
    w Twojej głowie z odpowiedzią. Nie jestem jasnowidzem który czyta
    w Twoich myślach i widzi połączenia które Tobie się (często błędnie)
    tworzą z tego co napisałem a tym co Ty przeczytałeś.

    > Wyżej/niżej wspomniałem o radiu FM.
    > Na prawdę chcesz więcej przykładów.

    Przykład tunera FM w komórce jest błędną ilustracją do tego co
    napisałem na górze tej wypowiedzi w cytacie. Nie twierdziłem
    przecież że skoro dla mnie tuner FM nie jest niezbędny to nie
    jest on też niezbędny dla Ciebie. Jeśli wydaje Ci się że tak pisałem
    to podaj cytat...

    > Jak pewna komisja skończy analizować tysiące stron korespondencji pewnego
    > generała to może spróbują zrobić analizę Twojej twórczości.
    > Nadzieję trzeba mieć :-)

    Mam nadzieję że znajdą sobie coś ważniejszego do roboty niż
    sprawdzanie korespondencji generała.

    > PS. Przeanalizuj na początek dokładnie cytaty. One na prawdę są istotne

    Cytaty są jakie są - natomiast Twoje z nich wnioski są... oryginalne :-)

  • 72. Data: 2012-11-16 15:46:18
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-16 14:32, Pszemol pisze:

> [...]
    > w Twoich myślach i widzi połączenia które Tobie się (często błędnie)
    > tworzą z tego co napisałem a tym co Ty przeczytałeś.

    Przyznaję Ci całkowitą rację. Wygrałeś. Nie dorastam poziomem do tak
    wysublimowanych wywodów ;-)
    Teraz wiem że muszę pocztę głosową używać, nagrywać się ludziom gdyż
    jest to arcyprzemyślana usługa którą operatorzy domyślnie włączają dla
    naszego dobra i w trosce o dobro społeczeństwa XXI wieku.
    Tylko nurtuje mnie jedna rzecz. Dlaczego patentu na tą usługę nie
    posiada jeszcze firma na "A"? To niedopuszczalne.
    Teraz dobrze? :-)

  • 73. Data: 2012-11-17 00:02:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k85jjr$rja$1@news.task.gda.pl...

    > Przyznaję Ci całkowitą rację. Wygrałeś.

    A to brałem udział w jakimś konkursie w którym można wygrać/przegrać?
    Nie wiedziałem...

    > Nie dorastam poziomem do tak wysublimowanych wywodów ;-)

    Czyżby zbyt błyskotliwe się okazały dla Ciebie?

    > Teraz wiem że muszę pocztę głosową używać, nagrywać się ludziom
    > gdyż jest to arcyprzemyślana usługa którą operatorzy domyślnie
    > włączają dla naszego dobra i w trosce o dobro społeczeństwa XXI wieku.

    Czyli znowu błędnie zrozumiałeś to co przeczytałeś, bo nie musisz.
    Nie musisz się nagrywać, nie musisz odsłuchiwać - robisz co chcesz.
    Masz wybór o który tak walczysz dzielnie :-)
    Możesz też wyłączyć pocztę ale wtedy odbierasz wybór dzwoniącemu.
    A przecież nie zgadzasz się aby za kogoś decydowano o czymś, nie?

  • 74. Data: 2012-11-17 00:28:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Nov 2012 07:27:22 -0600, Pszemol napisał(a):
    > Różnica jest taka, że ja czasem widzę u ludzi że robią pewne wybory
    > nie jako rezultat wypróbowania czegoś i nielubienia, nie jako rezultat
    > przemyślenia czegoś i wybrania najlepszej opcji tylko pójścia po linii
    > najmniejszego oporu intelektualnego na zasadzie "nie wiem co to,
    > wyłączam"

    Doswiadczenie Pszemolu. Zbyt duzo razy sie klelo na amazing programy, wiec
    niech sp* :-)

    > albo "może ma zalety ale kosztuje 5gr, wyłączam" i nawet nie
    > dadzą sobie szansy na dostrzeżenie tych zalet.

    Nie wiem co program robi, ale tani jest, wiec niech sobie dziala ?
    Idealny klient Apple ?:-)

    > Czasem warto taką osobę
    > ośmielić, zachęcić czy zmotywować do jakiegoś wysiłku intelektualnego
    > a być może ulepszy swoje życie przez powiększenie funkcji swoich urządzeń.

    A powiedz mi - po ch* mam dokonywac wysilku, jesli juz cwierc wieku temu
    swietnie mi sie zylo z Norton Commanderem, a teraz jakies "lepsze metody"
    wymyslili na "synchronizacje" , tylko ze je o kant d* rozbic ?

    J.

  • 75. Data: 2012-11-17 00:36:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Doswiadczenie Pszemolu.
    > Zbyt duzo razy sie klelo na amazing programy, wiec niech sp* :-)

    Mówimy o poczcie głosowej nie o programach.

    > Nie wiem co program robi, ale tani jest, wiec niech sobie dziala ?
    > Idealny klient Apple ?:-)

    Mówimy o czymś, co jest jasno i klarownie zdefiniowane jak działa.
    A jak nie wiesz jak działa to chwytasz za słuchawkę i dzwonisz na infolinię.

    > A powiedz mi - po ch* mam dokonywac wysilku, jesli juz cwierc wieku temu
    > swietnie mi sie zylo z Norton Commanderem, a teraz jakies "lepsze metody"
    > wymyslili na "synchronizacje" , tylko ze je o kant d* rozbic ?

    Dlatego właśnie niektóre firmy wolą zatrudniać młodych pracowników
    zamiast starych dziadów którym ciężko się wyrwać z kolein myślowych
    w jakich tkwią od ćwierć wieku... :-P
    Sorry że tak dosadnie to napiszę ale jak nawet nie spróbujesz to nie
    będziesz
    wiedział czy metody są lepsze czy gorsze. Zawsze nowa rzecz jest na
    początku nieco trudniejsza, choćby koncepcyjnie, niż rzecz którą używasz
    od 25 lat, ale to nie znaczy że warto stać w miejscu...

  • 76. Data: 2012-11-17 07:49:08
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Teraz wiem że muszę pocztę głosową używać, nagrywać się ludziom gdyż
    > jest to arcyprzemyślana usługa którą operatorzy domyślnie włączają dla
    > naszego dobra i w trosce o dobro społeczeństwa XXI wieku.

    Operator dba o swoją kieszeń. Domyślnie włączona poczta głosowa to jakaś
    tam kasa dla operatora. Inaczej nie doszłoby do połączenia.

    --

    Jingiel

  • 77. Data: 2012-11-17 18:36:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    >
    > Nie mogę Ci pomóc, ale... Zaciekawiłeś mnie...
    > Dlaczego chciałbyś wyłączyć pocztę głosową?

    a skąd wiesz do czego on potrzebuje tego telefony czy karty sim?

    ja mam karty w monitoringach smsowych i wyłączam wszystkie usługi

  • 78. Data: 2012-11-17 20:56:01
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > a skąd wiesz do czego on potrzebuje tego telefony czy karty sim?
    >
    > ja mam karty w monitoringach smsowych i wyłączam wszystkie usługi

    Nie wiem => DLATEGO właśnie pytam.

  • 79. Data: 2012-11-17 23:51:40
    Od: atm <...@v...pl>

    > Gdybyś miał pocztę głosową której tak bardzo nie chcesz
    > to móglbyś się bardziej zrelaksować i nie stresować każdym
    > dzwonkiem - wiedziałbyś że jak nie usłyszysz to się ktoś nagra.

    Jak to fajnie miec w koncu czego bronic ;]
    Nie ma radia, nie ma potwierdzenia smsow, sporo wysilku kosztowalo
    negowanie tej funkcjonalnosci... Jest za to poczta glosowa!!!!

  • 80. Data: 2012-11-18 09:26:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 17 Nov 2012 00:28:58 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    metody"
    > wymyslili na "synchronizacje" , tylko ze je o kant d* rozbic ?

    Zgodzę się z Tobą. Ale weź pod uwagę po co powstalo iTunes (serwis).
    Celem Jobsa było stworzenie komercyjnej platformy do zakupu muzyki i
    trzeba było jakoś przekonać właścicieli praw do muzyki (dostawców
    kontentu), że taka platforma spełni ich oczekiwania biznesowe. W
    tamtych czasach dostawcy bardzo niechętnie podchodzili do propozycji
    sprzedaży muzyki przez sieć, kojarzył im się wyłącznie z wizja strat
    z powodu niekontrolowanego kopiowania zakupionego utworu. Jeśli Jobs
    chciał przekonać dostawców, musiał stworzyć taką platformę i
    narzędzia coby chociaż w jakimś procencie dawala dostawcom poczucie,
    ze kontent jest jako tako chroniony.
    Stąd taki dziwny dla użytkownika sposób dystrybucji plików (nie ma
    dostępu do FS, wgrywanie jedynie przez dedykowane narzędziowe,
    ograniczona liczba kopii itp). Oczywiście dziwny dla użytkownika
    takiego jak ja lub Ty, który przynajmniej od 20 lat jest
    przyzwyczajony do swobody dostępu do swoich danych zapisanych w
    plikach poukładanych w odpowiednich folderach :)
    Podsumowując, to paranoja dostawców kontentu spowodowała, że taki
    model dystrybucji mediow (bez swobodnego dostępu do pliku) jest teraz
    forsowany przez apple czy microsoft.

    --
    Marek