    From: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: takietam z kamerki
    Date: Wed, 11 Jul 2018 15:26:32 +0200

    J.F. w
    <news:5b45db7d$0$600$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Co do pierwszego ... co to dokladnie za miejsce ?
    > Bo wyglada jakby ten czarny w miare poprawnie jechal, tak mu linia
    > prowadzi, a tobie jakby sie pas konczyl :-(

    Prosty skręt z dwóch w dwa i mosiek sie z prawego pcha na lewy

    > We Wrocku mamy podobnie
    > https://www.google.com/maps/@51.107113,17.0438177,90
    m/data=!3m1!1e3

    > jadac z prawego dolnego rogu ... gdzie ktory pas prowadzi ?

    Odpowiednio na prawy i lewy (rozdzielone jednostronnie przerywana i ten z
    lewego na [prawy nie może...

    > Tu jeszcze jakby widac, z poziomu jezdni jest gorzej, ewentualnie to
    > najnowsze malowanie, zdazyli troche poprawic.

    > https://goo.gl/maps/z8Spz2zqARN2

    Czyli skasowali jednostronnie przerywana i teraz...
    > A w dodatku masz ochote pojechac prosto, co wymaga zjechania na jeden
    > z dwoch pasow po prawej.

    ... jest to mozliwe z lewego pasa

    > Uwazam tam potrojnie.

    > albo to
    > https://www.google.com/maps/@51.1134275,17.0060133,6
    4m/data=!3m1!1e3
    > jadac z dolu w lewo lewym pasem ... na ktory pas nalezy wjechac ?
    > bo srodkowy pas tez w lewo prowadzi.

    > A ten naroznik jest dosc ostry, bez sciecia wysepki sie racze ja lewy
    > pas nie skreci.

    Japierdziele -- idź oddaj PJ skoro takich prostych sytuacji nie ogarniasz
    [1].

    --
    'Tom N'