    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: tanie oscyloskopy cyfrowe - co warte?
    Date: Thu, 17 Sep 2009 22:52:31 +0200

    Powitanko,

    > Po stwierdzeniu, że oscyloskop ten czasami nie zauważa
    > impulsów o długości kilku us (nie wyzwalają go - jakby ich nie było)

    Niestety musze potwierdzic GDS-806 - to samo, o dziwo znacznie lepiej
    dziala ext trig, ale laczenie wejsc zeby wyzwalalo prawidlowo (i to tez
    nie zawsze), to chyba troche nie tak. Do tego jego jedyny wentylator
    bardziej wyje niz wszystkie 5 w moim kompie. Sondy rozlaza sie, RS232
    owszem jest i... pozwala zrobic zrzut ekranu, ale tylko tego co widac.
    Pamiec 128kb na probki nie wystarcza do niczego sensownego. Jak sobie
    pomysle ile wtedy na niego wydalem, to mam ochote dac go Chuckowi
    Norrisowi do zabawy. Bardziej szukam tego co powinno byc na wyswietlaczu
    niz robi to za mnie oscyloskop, o szukaniu gliczy mozna zapomniec.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa