eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniatel. 12 418 40 26 - infolinia morele.net, voIP upc nie wpuszcza na ten numer › Re: tel. 12 418 40 26 - infolinia morele.net, voIP upc nie wpuszcza na ten numer
    From: "gienek" <nielubie@spamu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: tel. 12 418 40 26 - infolinia morele.net, voIP upc nie wpuszcza na ten
    numer
    Date: Sun, 26 Nov 2017 14:06:17 +0100

    "brum" news:5a03702a$0$661$65785112@news.neostrada.pl

    > to czy skorzystales w pelni ze swoich uprawnien?
    > Zglosiles uszkodzenie, reklamacje, skarge do regulatora?

    A niby co zrobiłem wcześniej? Czekałem z założonymi rękami i liczyłem na
    cud? Nawet dziady po miesiącu od zgłoszenia problemu (jak to studenty na
    infolinii) nie miały nic do powiedzenia w temacie gdy pytałem co ustalili w
    sprawie i dlaczego tak a nie inaczej.
    Skoro nie ustalono to drąże temat tutaj, a twoje pytania przypominają mi
    wszelakie infolinie, gdzie dzwoniący na pewno jest debilem i liczy, że bez
    zgłoszenia sami się domyślą, że coś jest u nich niesprawne. Tak jak
    domyślają się wszelacy zarządcy dróg czy to miejskich czy wojewódzkich, czy
    krajowych, czy też miejskiej zieleni, gdzie jak im usterki nie zgłosisz to
    oni nawet po roku tego nie wypatrzą, że jest defekt, awaria, bo
    naprodukowali tyle makulatury na swoich meblach, że nic już przez nią nie
    widzą co się dzieje dookoła nich. Ale kapustę podatnika czeszą.