  • 1. Data: 2016-04-14 18:41:45
    Temat: tel z windą a programy z pc
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    czy da sie na telefonie z win np Lumii uzywać np mirandy?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2016-04-15 00:38:24
    Temat: Re: tel z windą a programy z pc
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    > czy da sie na telefonie z win np Lumii uzywać np mirandy?
    Nie. Aplikacje muszą być przystosowane do używania ich na telefonie.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2016-04-15 06:10:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mark pisze tak:

    > "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    > Nie. Aplikacje muszą być przystosowane do używania ich na telefonie.

    np Lumia 640 ma "Microsoft Windows Phone 8.1 with Lumia Denim"
    to pewnie nie da się odpalić czegoś z pc.

    Ale są w sprzedaży telefony już z zainstalowanym windows 10.
    Czy ten win10 w telefonach to jest inny od win10 na pc albo na tablet?

    Czy da się w nich zmienić ekran kafelkowy na pulpit tak jak w tablecie?

    Piszą że win10 ma obsługę myszy.

    http://www.windowscentral.com/heres-how-use-bluetoot
    h-keyboard-windows-phone-81-update-2

    Already in Windows Phone 8.1 Update 2, users can connect a Bluetooth
    keyboard to their phone for typing. We demonstrated this ability on the
    Lumia 640 and for Windows 10 devices, such an option will be standard.

    Finally, as Microsoft has announced Continuum for phone, the ability to
    use a mouse and keyboard will be necessary for such a situation.

    http://www.windowscentral.com/windows-10-phone-mouse
    -and-keyboard-video

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-04-15 07:51:11
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2016 06:10:16 +0200, PiteR napisał(a):

    > Ale są w sprzedaży telefony już z zainstalowanym windows 10.
    > Czy ten win10 w telefonach to jest inny od win10 na pc albo na tablet?

    Taką samą to ma nazwę. I nic innego. To taka ściema Microsoftu, że niby
    jeden system na wszystkich urządzeniach. Są aplikacje, które nazywają się
    tak samo na Windows Phone i Windows 10 na PC, ale to tylko taka sama nazwa.
    Te na Windows Phone, to zwykle ubodzy krewni aplikacji z Adroida.
    To, że Windows Phone ma obsługę myszy i klawiatury świadczy dokładnie o
    niczym. Mój Raspberry PI z systemem operacyjnym OSMC też ma obsługę myszy i
    klawiatury, a programy z PC-ta nie działają.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2016-04-15 08:17:49
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > czy da sie na telefonie z win np Lumii uzywać np mirandy?

    Używanie tych samych programów na PC i tel. z Windowsem 10 będzie możliwe
    jeśli program będzie napisany jako tzw. aplikacja uniwersalna (UWP).

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 6. Data: 2016-04-15 08:30:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "P.B."

> [...]

    Taką samą to ma nazwę. I nic innego. To taka ściema Microsoftu, że niby
    jeden system na wszystkich urządzeniach.
    ---
    No nie, chodzi o to, że mają jednolity sposób programowania, który umożliwia
    pisanie kodu tak, by działał na różnych platformach.

    Są aplikacje, które nazywają się
    tak samo na Windows Phone i Windows 10 na PC, ale to tylko taka sama nazwa.
    ---
    No nie, nie tylko taka sama nazwa, ale właśnie ten sam kod.

    Te na Windows Phone, to zwykle ubodzy krewni aplikacji z Adroida.
    ---
    Nie wiem o czym dokładnie mówisz, ale .. wspólne pisanie kodu dotyczy nie
    tylko pisania na różne Windows'y, ale także różne systemy takie jak IOS i
    Android. Takie środowisko Xamarin.

[...]
    To nie ma związku bo po prostu nie masz tam Windows. Jak sobie zainstalujesz
    Windows 10 dla RaspberryPi to wtedy naprawdę będziesz mógł uruchamiać ten
    sam kod co na innych Windows.

    Ten sam kod, nie znaczy jeszcze ten sam program, ale jest istotną dla
    tworzenia oprogramowania inicjatywą dzięki której programiści mogą oferować
    te same funkcjonalności na różnych platformach.

  • 7. Data: 2016-04-15 20:08:36
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 15.04.2016 o 08:30, re pisze:

> [...]
    > tworzenia oprogramowania inicjatywą dzięki której programiści mogą
    > oferować te same funkcjonalności na różnych platformach.

    Jakiś czas temu obiecałeś, że zmienisz program aby nie śmiecić tymi
    nieczytelnymi postami.
    --
    Czarek

  • 8. Data: 2016-04-15 20:43:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    Jakiś czas temu obiecałeś, że zmienisz program aby nie śmiecić tymi
    nieczytelnymi postami.
    ---
    Pozostaje czekać aż go napiszę

  • 9. Data: 2016-04-15 21:22:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-14 18:41, PiteR wrote:
    > czy da sie na telefonie z win np Lumii uzywać np mirandy?

    Zazwyczaj procesor w telefonie i w PC jest inny (w sensie - zupełnie
    inna architektura). To powoduje że autor aplikacji musi dokonać
    kompilacji swojego kodu do postaci binarnej obsługującej różne procesory
    (na androidzie jest inaczej, tam kompilacja jest niepełna i finalizowana
    na konkretnym urządzeniu). Nie każdemu się chce i nie każdy może (bywa
    że aplikacje piszą debile i się nie da z powodu błedow). A to tylko
    jeden z wielu problemów w pisaniu na mobilne win. Sytuację miał poprawić
    nowy visual, ale poprawił na tyle skutecznie ze Win mobile wylądowal
    wczesniej na śmietniku.

    Odpowiedź ogólna: może.

  • 10. Data: 2016-04-15 21:59:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 15.04.2016 o 20:43, re pisze:

    > Użytkownik "Czarek"

    > Jakiś czas temu obiecałeś, że zmienisz program aby nie śmiecić tymi
    > nieczytelnymi postami.
    > ---
    > Pozostaje czekać aż go napiszę

    No to najlepiej nie pisz wcale.