    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefony z Chin
    Date: Sun, 3 Sep 2017 11:29:22 +0200

    W dniu 03.09.2017 o 10:47, SERG pisze:
    > Mój Samsung ma prawie 6 lat i planuje go wymienić w końcu na coś
    > bardziej współczesnego, ponieważ jego funkcję smart w zasadzie już nie
    > istnieją.
    > Zainteresowały mnie telefony z Państwa Środka. Za całkiem rozsądny $
    > oferują (przynajmniej na papierze) dobre parametry.
    > Nie jestem wymagającym użytkownikiem i chciałbym żeby mój kolejny tel.
    > posłużył mi co najmniej 4 lata. Moje pytanie jest takie czy ktoś miał
    > jakiś dłuższy kontakt z takimi telefonami (Xiaomi, LeEco, DooGee)?
    > Jestem ciekaw jak z ich wytrzymałością/jakością po 2-3 latach użytkowania.
    kupiłem sprzedałem za tydzień. dotyk działał na całej powierzchni, ale
    czułość już była inna w każdym punkcie. gps działał tylko przy dobrej
    pogodzie i otwartym niebie. bateria - kpina. telefonować się dało. może
    Xsiaomi jest lepsze, ale mniej znanym firmom bym nie ufał. oczywiście
    jak masz 19 lat, to spoko. lekkie niedomagania rekompensuje cena. ale
    jak masz 40, daruj sobie "oszczędności"

    ToMasz