    From: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefony z Chin
    Date: Sun, 3 Sep 2017 12:54:09 +0200

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą SERG
    naskrobał(a):

    > Nie jestem wymagającym użytkownikiem i chciałbym żeby mój kolejny tel.
    > posłużył mi co najmniej 4 lata. Moje pytanie jest takie czy ktoś miał
    > jakiś dłuższy kontakt z takimi telefonami (Xiaomi, LeEco, DooGee)?
    > Jestem ciekaw jak z ich wytrzymałością/jakością po 2-3 latach użytkowania.

    Sam używam już drugiego telefonu od skośnookich majnfriendów. Pierwszy był
    Xiaomi Redmi Note 2 2/16 GB RAM+ROM. Używałem dwóch kart SIM różnych
    operatorów oraz karty pamięci. Pracował u mnie dwa lata i sprzedałem go za
    "dobrą cenę" (dla mnie) na alledrogo. Pierwszy zakup to z duszą na
    ramieniu. Czy przyślą, czy będzie działał w Polsce, co z językiem? Pytań i
    wątpliwości mnóstwo. Przysłali po dwóch tygodniach, działał we wszystkich
    miejscach w Polsce gdzie byłem, nie zrywał połączeń, przestawienie z
    angielskiego na polski banalna spraw w trakcie pierwszego uruchamiania.
    Dodatkową pomoca jest polskie forum tychże telefonów:
    https://miuipolska.pl/forum/
    Córka zauważyła u mnie dobry, duży telefon i też chciał, kupiłem, przyszedł
    po dwóch tygodniach, działa do dziś, czyli trzy lata. Bez zacięć, bez
    problemów itp. Też RN2.
    Na prezent pod choinkę mojej pani kupiłem RN3 3/32, etui i szkło do
    kompletu. Nosi go do dziś zadowolona z jakości, szybkości działania.
    Swój,jak już wspomniałem, sprzedałem wymieniając na RN4 3/64 na procku MTK.
    Tutaj wchodzą tylko dwie karty SIM i nie ma miejsca na kartę pamięci. No
    chyba że używa się jednej karty SIM wtedy można dołożyć kartę. Zadowolony
    jestem od prawie pół roku z jego działania.
    Teraz córka zapragnęła wymienić swojego RN2 na najnowszy RN4X, zamówiłem
    jej RN4x 3/32 na Snapdragonie 625. Jednocześnie ściągam taki sam drugiej
    córce która męczy się z jakimś starym Galaxy.

    Mój znajomy kupiłsobie w zamian za Galaxy Note jakiegoś dużego LeTv. nie
    miałem go jeszcze w ręku ale w rozmowie zadowolony.

    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -