  • 11. Data: 2014-01-11 10:15:54
    Temat: Re: teleinformatyka
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Pozdrawiam
    > Piotr

    a co sądzisz Piotrek o nowym pomyśle tuska coby podregulować nieco nauczanie
    pierwszoklasistów?

  • 12. Data: 2014-01-11 10:20:01
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    chciałbyś Piotrek, żeby tusk uczył Twojego bachora?

  • 13. Data: 2014-01-11 10:23:10
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Musisz sie spytac w Atmel, moze ten program potrzebuje czegos co nie
    > jest zaintalowane w Twoim systemie?

    no może i tak, ale skąd ja mam to wiedzieć, paczka sama chce instalowac i
    instaluje co potrzeba, ale to nie działa...
    nie wiem myślałem może, że Ktoś tu się spotkał i wie o co chodzi...

  • 14. Data: 2014-01-11 10:26:04
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    http://www.avrfreaks.net/index.php?name=PNphpBB2&fil
    e=viewtopic&t=104815&highlight=exception+thrown+targ
    et+invocation

  • 15. Data: 2014-01-11 10:36:01
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    wczoraj odinstalowywałem poszczególne składniki które zainstalował Atmel
    studio i instalowałem ze znalezionych w intrenecie, ale to nic nie dało...

    zainstalowałem też sobie NET 3.5, bez efektów...

    nie mam nigdzie W7 żeby sprawdzić...

  • 16. Data: 2014-01-11 11:38:30
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    uczył informatyki...

  • 17. Data: 2014-01-12 14:47:03
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-01-11 00:16, Kviat pisze:

    > Ale wiesz, że rozmawiasz z jednym z największych trolli ostatnich lat?
    > To coś ma same wyjątki polityczne w głowie, zapodaje (od lat) byle temat
    > na różnych grupach, tylko po to, żeby rzucić gównem politycznym.
    > ZAWSZE się znajdzie ktoś, kto odpowie na jego idiotyczne pytania. Tym
    > się karmni.
    Wiem o tym, ale maiłem incydentalne spotkania z Atmel Studio i nie
    przypominam sobie takich problemów.
    Co nie znaczy, że nie mogę się z nimi spotkać w przyszłości.
    I dlatego chcę wiedzieć, co jest nie tak.

    --
    wloochacz

  • 18. Data: 2014-01-12 14:51:17
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-01-11 10:36, inny punkt siedzenia... pisze:
    > wczoraj odinstalowywałem poszczególne składniki które zainstalował Atmel
    > studio i instalowałem ze znalezionych w intrenecie, ale to nic nie dało...
    Jakie składniki?

    > zainstalowałem też sobie NET 3.5, bez efektów...
    Dlaczego 3.5 skoro on wymaga 4.0, który jest dołączony do instalatora w
    wersji "FULL"?

    > nie mam nigdzie W7 żeby sprawdzić...
    Po co Ci Win7?

    --
    wloochacz

  • 19. Data: 2014-01-12 14:52:42
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-01-11 10:26, inny punkt siedzenia... pisze:
    > http://www.avrfreaks.net/index.php?name=PNphpBB2&fil
    e=viewtopic&t=104815&highlight=exception+thrown+targ
    et+invocation
    Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że szukasz rozwiązania na wyjątek, a
    nie na problem, który spowodował ów wyjątek?

    To tak jakbyś próbował odgadnąć dlaczego wybuchł pożar, analizując marki
    wozów strażackich, które przyjechały go gasić...

    --
    wloochacz

  • 20. Data: 2014-01-12 14:54:14
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>