    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ten drugi cię zabije
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <60f9baa7$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <sdflhc$vqv$3@news.icm.edu.pl>
    <q...@4...com>
    <60fd99e7$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <6102abda$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <6102c700$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <61046401$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 02 Aug 2021 11:00:02 GMT

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Są tacy kierowcy, którzy nie rozpoznają stanu spadku sprawności
    > u siebie i jadą mimo wszystko. Niektórzy z nich powodują wypadki
    > przy niewielkiej już szarości na tej skali a inni dopiero jak jest
    > czarno. Nie ma jednego szablonu.

    Mozliwe i uwazam ze powinni tego uczyć na kursach.

    > Sekunda w ruchu miejskim to jest kilkanaście metrów -
    > chyba źle coś szacujesz, bo wiesz przecież, że zanim naciśniesz
    > hamulec to ze dwa razy zdążysz powiedzieć k....a :-)
    > Jak już kogoś przejedziesz, albo walniesz w inne auto,
    > to będziesz miał wrażenie, że to trwało wieki (wiele sekund) zanim
    > uderzyłeś, dojechałeś, że mogłeś zrobić coś innego,
    > skręcić, odbić, ale wybrałeś źle i stało się.
    > A jechałeś przepisowo i decydowały sekundy.

    Ja juz troche km przejechałem w zyciu wiec zamiast mi tu o kilkunastu
    metrach opowiadac, przyjmij do wiadomosci ze kazdy popełnia błędy.
    Czym wiecej dasz sobie buforów bezpieczenstwa na zagapienie sie, złe
    ruszenie kierownica, wypowiedzenie kurwy zamiast nacisniecia hamulca,
    wreszcie na rzucenie okiem na dobra dupe na chodniku, tym mniejsza
    szansa ze przy jakims złym zbiegu okolicznosci osierocisz czyjes
    dzieci. Albo swoje...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".