    Date: Sat, 18 May 2013 11:49:19 +0200
    From: _Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: test losia

    On 5/18/2013 9:45 AM, Krzysztof 45 wrote:

    > Jak Ci się takie coś przytrafi i jeżeli masz refleks, to gwarantuję Ci
    > że w większości takich przypadków zdążysz tylko nogę z gazu zdjąć. O
    > reakcji kierą i hamulcach to nawet nie pomyślisz.

    U mnie się ludzie po orientowali (lub komputery) w autach

    Jadę jako pasażer autostradą, gdzieś przy francji
    mijamy ciężarówkę ~180km/h a tu nagle awaryjne się
    mu włączają i nagle jakieś 20..30 przed szybą przelatuje
    pegaz w powietrzu (po odbiciu od ciężarówki)
    z trajektorii wyglądało jak by miał lądować na pasach
    dla drugiego kierunku.

    ale generalnie unikanie pegaza jest gorsze od unikania kota,
    kota zawsze daje się nie trafić