    From: cezar <c...@t...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: tomograf serca
    Date: Tue, 2 Jul 2019 12:02:37 +0100

    On 01/07/2019 20:19, Janusz wrote:

    > Kamera albo nawet kilka, potem połączenie obrazów w jeden 3d.

    Da sie. Mi robili osatnio. robili mi tez MRI i tam mozna nawet zobaczyc
    serce w ruchu.

    bedąc w tematyce grupy - ostatnio robili mi ablację RF czyli take
    przepalanie dodatkowej drogi przewodzącej implsy elektryczne w sercu za
    pomocą RF o mocy kilkudziesięciu watów. Aby to znalesc tą dodatkową
    drogę robi się mapowanie 3D elektrycznych połączeń serca.

    Dla zainteresowanych video z takiej procedury (nie mojej)

    https://www.youtube.com/watch?v=GJ5CIGGMqZU

    c.