  • 1. Data: 2015-11-15 13:26:03
    Temat: trasa
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Czy da sie przejechać na raz z Poznania do Kadyksu?

  • 2. Data: 2015-11-15 13:46:57
    Temat: Re: trasa
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 13:26, megrims pisze:
    > Czy da sie przejechać na raz z Poznania do Kadyksu?

    Skoro obróciłeś w trzy dni, to znaczy, że się da ;-)

  • 3. Data: 2015-11-15 14:32:10
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 13:26, megrims pisze:
    > Czy da sie przejechać na raz z Poznania do Kadyks

    Dwa dni temu - nie pytałeś o to ? :D

  • 4. Data: 2015-11-15 15:44:48
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 14:32, Scobowski pisze:

    > Dwa dni temu - nie pytałeś o to ? :D

    teraz pyta o trasę powrotną, bo właśnie dojechał ;)

    Łukasz

  • 5. Data: 2015-11-15 16:27:52
    Od: <2...@6...162752.invalid> (Tom N)

    ddddddddd w

    > teraz pyta o trasę powrotną, bo właśnie dojechał ;)

    Widać dojechał ale musk tak mu zryło skoro ciągle pyta o Poznań->Kadyks ;P

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2015-11-15 17:59:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2015-11-15 16:27, (Tom N) wrote:
    > ddddddddd w

    > Widać dojechał ale musk tak mu zryło skoro ciągle pyta o Poznań->Kadyks ;P

    musk zryło - coś w tym jest. Ostatnie 150km oddałem kierownice,
    bo już nie byłem w stanie. A2 w Polsce i w Niemczech to wiadomo.
    Ile fabryka da. Hiszpania i Francja - 150-160 wg licznika.
    Było paru kozaków, co znało trasę, to się ich czepiałem.
    Wyjątkowo korków nie było. Przez Paryż przejeżdżaliśmy w środku
    nocy - wybuchów żadnych nie było. Jedynie na bramkach zjazdowych
    stała psiarnia z długą bronią i świecili latarkami.
    We wtorek ładuje się na prom.

  • 7. Data: 2015-11-15 18:09:54
    Od: JK <j...@p...interia.pl>

    W dniu 15.11.2015 o 17:59, megrims pisze:

> [...]
    > nocy - wybuchów żadnych nie było. Jedynie na bramkach zjazdowych
    > stała psiarnia z długą bronią i świecili latarkami.

    Spoko, wezwania dochodzą po około 6 miesiącach.

    JK

  • 8. Data: 2015-11-15 18:18:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 13:26:03 +0100, megrims napisał(a):

    > Czy da sie przejechać na raz z Poznania do Kadyksu?

    Nadal się da, ale nadal to bez sensu :)

  • 9. Data: 2015-11-15 18:18:33
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2015-11-15 18:09, JK wrote:

    > Spoko, wezwania dochodzą po około 6 miesiącach.
    >
    > JK
    Przyjdą to zapłacę.

  • 10. Data: 2015-11-15 18:19:53
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2015-11-15 18:18, Tomasz Pyra wrote:

    > Nadal się da, ale nadal to bez sensu :)

    Czytnik źle ustawiony i dlatego poszło powtórnie.