    From: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: troche ntg - temperatura dysku
    Date: Fri, 03 Apr 2009 13:48:16 +0200

    Lukasz Spychalski pisze:

    > Mój niegdysiejszy Deskstar vel Deathstar wysypał się pokazowo po
    > przekroczeniu 46 stopni. Od tamtej pory montuję dyski jak najniżej dmuchając
    > dodatkowym nawiewem.

    Deskstary w ogóle są kiepskie. Mi się też wysypał, ale chyba nie ze
    względu na temperaturę :)

    Mam od dwóch lat 7 szt. Seagate ES2 250GB w RAID5, temperatura średnia
    50-52 stopnie, i kręcą się wesoło bez żadnych problemów... drugi rok non
    stop.

    Myślę, że "normalna" temperatura dla dysku to coś w okolicach 40 stopni.

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''