  • 1. Data: 2010-11-19 12:34:06
    Temat: turystyczna kierownica FZR 1000 - jak?
    Od: "Andrews" <a...@g...pl>

    Czesc,

    Chce sobie zmienic kiere w fzr 1000 z cliponsow na turystyczna. I ni cholery
    nie wiem czego szukac. Jak to sie robi? Jakies uchwyty do polki mocuje? Jak?
    trzeba wiercic otwory czy mozna sie wpasowac w istniejace?

    Ktos przerabial temat (niekoniecznie w fzr, moze byc w jakims innym sporcie)?

    Z czym to sie jeszcze wiaze - dluzsze linki gazu, dluzsze przewody hamulca i
    sprzegla? Pewnie bedzie haczyc o czasze i trzeba by ja jakos dostosowac.

    Znalazlem cos takiego
    https://www.moto-akcesoria.pl/mocowanie-kierownicy-l
    sl-do-yamaha-fzr-1000--91-
    -93,p,18203
    ale sory, ponad tysiaka to za taka sprawe nie dam.

    Czego w ogole szukac w necie - jak sie nazywaja te wichajstry do mocowania
    kiery - jakbym chcial kupowac osobno zeby nie bulic fhuj kasy?

    Jakie koszty generalnie wchodza w gre?

    Dwoch lewych rak nie mam, temat ogarne sam.

    Wiem, duzo pytan, ale merytorycznie mam nadzieje jest :)

    Pozdrawiam
    Andrzej FZR 1000 92

  • 2. Data: 2010-11-19 20:14:00
    Temat: Re: turystyczna kierownica FZR 1000 - jak?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-19 13:34, Andrews pisze:
> [...]
    > trzeba wiercic otwory czy mozna sie wpasowac w istniejace?
    >
    > Ktos przerabial temat (niekoniecznie w fzr, moze byc w jakims innym sporcie)?

    Drogi sa trzy:
    - nowa gorna polka
    - adapter na istniejaca polke
    - wiercenie oryginalnej polki i zamocowanie riserow, na przyklad takich:

    http://moto.allegro.pl/mocowania-uchwyty-risery-kier
    ownicy-22mm-do-polki-i1286531200.html

    Wybor drogi zalezy od modelu motocykla i mozliwosci jakie daje
    oryginalna gorna polka.

    > Z czym to sie jeszcze wiaze - dluzsze linki gazu, dluzsze przewody hamulca i
    > sprzegla? Pewnie bedzie haczyc o czasze i trzeba by ja jakos dostosowac.

    na ogol wystarczy wymienic przewod hamulcowy (od pompy do rozdzielacza)
    ale w niektorych przypadkach wymiany wymagaja takze linki.
    Czesto nalezy tez podciac boki czaszy.

    > Znalazlem cos takiego
    > https://www.moto-akcesoria.pl/mocowanie-kierownicy-l
    sl-do-yamaha-fzr-1000--91-
    > -93,p,18203
    > ale sory, ponad tysiaka to za taka sprawe nie dam.

    Mozesz poszukac uzywki. Ale taki sam zestaw, nowy, mozna kupic na
    ebay.de za 170-180 Euro. W komplecie z nowym przewodem hamulcowym.

    > Jakie koszty generalnie wchodza w gre?

    Zalezy co potrafisz i co mozesz trafic z uzywek. Generalnie od 100 do
    1000 pln. Nie liczac przerobek owiewki i ewentualnej wymiany szyby.
    Czesto trzeba tez wymienic lusterka bo oryginalne trzeba bedzie zdemontowac.

    > Dwoch lewych rak nie mam, temat ogarne sam.

    Ja jestem leworeczny wiec chyba sie powinienem obrazic.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-11-21 18:10:45
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > Ja jestem leworeczny wiec chyba sie powinienem obrazic.

    Niestety nie ma wersji tego przysłowia dla leworęcznych ;)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki