    From: LukeB <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: turystyczny dla babki
    Date: Mon, 12 Sep 2011 08:06:00 -0700 (PDT)

    > Skoro ma być głównie asfaltowo, to hał ebałt honda Deauville ?
    > Kulturalna V-ka,
    > Nie trzeba się kłopotać z łańcuchem, bo go nie ma

    Miałem to, nigdy w życiu. Przy niskich prędkościach strasznie
    glebogenne moto, strasznie się wali przy manewrowaniu, a jak zacznie
    upadać na którąś stronę (o co nie trudno) to już nie do uratowania.
    Jazda po szutrze to była walka o przeżycie. Jak już się ją rozbuja to
    jest ok, stabilna w winklach i jeszcze przy 160 km/h dała się
    prowadzić.
    Ale ogólnie - ciężka kolubryna, trudna w manewrowaniu, chociaż z racji
    zintegrowanych kufrów i schowków w owiewkach bardzo praktyczna.
    Niemniej jednak szczerze odradzam.

    Za to polecam Ci Transalpa z obniżoną kanapą lub Freewinda (tego
    pierwszego bardziej). Obydwa motki są łatwe do ogarnięcia (choć mogą
    być nieco wysokie, ale najlepiej się przysiądź), pojadą po wszystkim,
    konstrukcje nie do zaorania, mają dużą i fajną społeczność (np
    forumowy assistance na trasie ;) i zapraszam na nasze forum:
    http://forum.transalpclub.pl/ - jest u nas kilka dziewczyn z
    przyjemnością dojeżdżających na codzień te sprzęty, możecie sobie
    pogadać.

    Powodzenia!
    --
    Baran
    Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa