    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: turystyczny dla babki
    Date: Tue, 13 Sep 2011 12:06:59 +0200

    W dniu 2011-09-13 00:56, Paulina D pisze:

    > Trochę mnie ostudziłeś, bo to był mój faworyt - przynajmniej na papierze. Nic
    > to, będe musiała przymierzyć się do rożnych modeli.

    Siema,
    Baran trochę się zagalopował, bo Trampek (sam takim jeżdżę) na pewno nie
    jest dobrym wyborem dla niższych osób, zwłaszcza kobiet... To, że sam
    znam dziewczyny, które jeżdżą na Trampkach wcale nie jest
    potwierdzeniem, że to idealny wybór... Trampek jest super uniwersalnym
    motocyklem, ale skoro Ty potrzebujesz coś przede wszystkim do podróży
    bez wjeżdżania na miękkie drogi, to zapomnij o Trampku (dość wysoki) a
    na pewno Afryce (pomijając koszmarne ceny).

    Mam kumpla, który 2 czy 3 sezon lata na Devilce (miał podobne wymagania
    co Ty - miasto i wyjazdy bez wjazdu w teren) i jest cholernie
    zadowolony!! Do tego bezobsługowy wał, praktycznie ta sama niezawodna
    jednostka i spalanie na poziomie 3,5-4 litrów...

    Co prawda mi osobiście Devilka się niezbyt podoba, ale to kwestia gustu.

    > Dzięki :-), do Transalpa na pewno się przymierzę. Rozumiem, że freewind to
    > Suzuki xf650?

    Freewinda "wmówiłem" koleżance, która przez dłuuugi czas upierała się
    tylko i wyłącznie na Trampka i... od kiedy kupiła T.A. Sukę ;)
    (Trampkiem też próbowała jeździć) nie chce nic innego... ;)
    Na pewno musisz się przymierzyć do każdego, bo różnie je bardzo dużo,
    ale oba są dobrą opcją na trasę czy miasto...

    Polecam lekturę:
    http://chudzikj.republika.pl/XF650.htm

    --
    Pozdr! falco