  • 31. Data: 2012-02-19 10:34:59
    Temat: Re: twarde prawo - rura set lex
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:jhpgsv$64c$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl>

    > Może byś mu zrobił jak Ci tak na tym zależy. Jemu trudniej.

    Nikomuu nie ujmując jego krzywd - czy ten facet sam wyszedł z samochodu na
    tym parkingu, poszedł załatwić co trzeba i wrócił, czy go nieśli?

    Ja czasem też padam na ryjek, ale pewne rzeczy musze zrobić, mam wtedy
    uważać, ze mi sie należy?
    Ile sie słyszy o tym, ze niepełnosprawni walczą o to, zeby traktować ich na
    równi, żeby pomóc, ale nie wytykać palcem. Rozumiem, ze to równouprawnienie
    to tak jak z kobietami -ida przodem, nie mogą nosić ciężkich rzeczy, ale
    płace muszą (podkreślam słowo muszą) mieć takie samo, na emeryture mają isć
    wczesniej i jeszcze całą masa innych "równouprawnionych" przywilejów -
    choćby w sporcie. Takie One równe, takie walczące, takie feministki, ale
    jednak klasyfikowane są inaczej ... i to jest ok.

    Przykładów jest cała masa a w każdej dziedzinie każdy patrzy tylko na siebie
    i równość tak, ale tylko na korzyść jednej strony.

    Pierdolenie kotka za pomocą młotka.

    EOT.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 32. Data: 2012-02-19 10:37:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Może powinno się zmienić prawo wpisując "lub z widoczną
    > niepełnosprawnością" ale to nijak ma się do uprawnienia, które tak czy
    > siak miał jeśli tylko książeczkę w ogóle miał.

    jak tak będzie stanowić prawo, to może sie odwoływać, Póki co wymaga on nic
    innego jak specjalnych przywilejów.

    > Opowiadałem już historię zachowania pewnego kutasa, który ma książeczkę
    > inwalidzką, a inwalidą jest co najwyżej umysłowym. Ale to nie ten
    > przypadek

    jestem rencami i nogyma za tym, zeby takich naciągaczy tępić, ale co to
    zmienia w omawianym przypadku?
    DLaczego nagle wszyscu tu uważają, ze raz prawa należy przestrzegać, a raz
    można robić wyjątki... bez sensu.

  • 33. Data: 2012-02-19 12:42:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl>

    > ale czy ja gdzies napisalem, ze to prawo mi sie podoba, albo ze nie należy
    > go zmienic?
    > Problem w tym, ze póki co takie jest i należy go przestrzegać, a jeśli sie
    > tego nie robi ... to ponosi sie konsekwencje.

    Zastanów się. Ty nie ponosisz a on ma bo słaby jest i da się go złapać.
    Przecież gdyby to prawo było egzekwowane to by Cię brakło !!!

  • 34. Data: 2012-02-19 12:43:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl>

    > to niech walczy o zmiane prawa. ...

    Ty walcz. Jego na to nie stać.

  • 35. Data: 2012-02-19 12:45:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl>

    > Nikomuu nie ujmując jego krzywd - czy ten facet sam wyszedł z samochodu na
    > tym parkingu, poszedł załatwić co trzeba i wrócił, czy go nieśli?

    Myślisz, że to sportowiec i miał protezę ?

  • 36. Data: 2012-02-19 12:52:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl>

    > jak tak będzie stanowić prawo, to może sie odwoływać,

    Nie, to po to by nie musiał się odwoływać.

    > Póki co wymaga on nic innego jak specjalnych przywilejów.

    Nic mi o tym nie wiadomo

    > jestem rencami i nogyma za tym, zeby takich naciągaczy tępić, ale co to
    > zmienia w omawianym przypadku?

    Chodzi o system. On dostał to zupełnie legalnie. Ale jak porównam go z moimi
    rodzicami to oni zdecydowanie bardziej zasługują na parkowanie w tych
    miejscach mimo, że odpowiedniej kat inw nie mają.

    > DLaczego nagle wszyscu tu uważają, ze raz prawa należy przestrzegać, a raz
    > można robić wyjątki... bez sensu.

    Dlatego, że nie o prawo tu chodzi

  • 37. Data: 2012-02-19 13:31:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 10:25:24 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > Problem w tym, ze póki co takie jest i należy go przestrzegać, a jeśli sie
    > tego nie robi ... to ponosi sie konsekwencje.

    Owszem nie. Poczytaj sobie co to obywatelskie nieposłuszeństwo.

    --
    ___________ (R)

  • 38. Data: 2012-02-19 13:32:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 10:29:53 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > to niech walczy o zmiane prawa. Jak zostanie zmienione wtedy ok. Póki co

    Nie. To nie ludzie są dla prawa, a prawo dla ludzi. Jeśli prawo jest złe,
    to niech Ci, co je ustalili poniosą konsekwencje tego, a nie osoba, która
    przez kretyńskie prawo jest poszkodowana.

    --
    ___________ (R)

  • 39. Data: 2012-02-19 15:52:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 18.02.2012 masti <g...@t...hell> napisał/a:
    > Dnia pięknego Sat, 18 Feb 2012 14:19:19 +0100 osobnik zwany Kuba \(aka
    > cita\) wystukał:

    > i przez takich głąbów jak ty trzeba pisać na szklance z wrzątkiem, że
    > jest gorąca a w pralce nie pierze się kotów.

    :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 40. Data: 2012-02-20 13:46:38
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 19 Feb 2012 12:45:18 +0100,
    John Kołalsky <j...@k...invalid> screamed:

    > Myślisz, że to sportowiec i miał protezę ?

    Protezę wyłącznie do spaw określonego typu?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 13:46:17 user up 13084 days, 1:41, 1 user, load average: 0.13, 0.98, 0.54 ]

    (starting to chant): Spam spam spam spam...