  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ubezpieczenie oc, ciut dlugie
    Date: Thu, 7 Oct 2010 21:26:44 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/i8l4ig$m0n$1@news.one
    t.pl
    *lukasz* napisał(-a):

    > Czy to prawda ze od niedawna nie ma juz zwrotu nadplaconej kwoty oc z
    > tytulu sprzedazy samochodu? poprzedni wlasciciel zglasza sprzedaz ale
    > nie
    > dostaje zwrotu kwoty. Tak poinformowal mnie agent ubezpieczeniowy jak
    > rezygnowalem z oc jakie przekazal mi poprzedni wlasciciel. Powiedzial
    > ze
    > moge jezdzic do konca waznosci na starym oc. i kupic nowe jak sie
    > skonczy
    > waznosc.

    Jak kupiłeś auto to masz 30 dni na opowiedzenie się czy korzystasz dalej
    z tej polisy, czy rezygnujesz. Jeśli rezygnujesz, to poprzedni
    właściciel może wystąpić o zwrot niewykorzystanej części składki.
    Kwestia jak się o tym dowie. Chyba, że od kupującego. Agent kłamie żeby
    nie pomniejszać sobie prowizji.

    > w zwiazu z tym jest pytanie, ja kupuje oc w mbanku i place raty co
    > miesiac, jak sprzedawalem auto zaplacilem tylko za 30 dni ochrony po
    > sprzedazy auta, czyli wykluczaloby to co mowil agent ze nowy
    > wlasciciel
    > moze jezdzic na moim oc, skad niby ma wiedziec nowy wlasciciel czy ja
    > place nadal raty.

    Na nabywcę pojazdu przechodzą prawa i obowiązki wynikające z polisy.
    Czyli jeśli sprzedałeś auto i zgłosiłeś to do TU, to jesteś wolny od
    płacenia rat, a ciążą one na nabywcy.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675