  • 1. Data: 2016-12-14 17:48:49
    Temat: uchwyt łączący uchwyt na narty z samochodem
    Od: Bolko <s...@g...com>

    zima się zbliża
    pare lat temu w prezencie dostałem same uchwyty na narty z Thule.
    Natomiast nadal nie mam "tego czegoś" co połączyłoby uchwyty
    na narty z samochodem.
    Jak to się nazywa?

  • 2. Data: 2016-12-14 20:00:16
    Temat: Re: uchwyt łączący uchwyt na narty z samochodem
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 14.12.2016 o 17:48, Bolko pisze:
> [...]
    > pare lat temu w prezencie dostałem same uchwyty na narty z Thule.
    > Natomiast nadal nie mam "tego czegoś" co połączyłoby uchwyty

    hmm.. belki poprzeczne, bagażnik dachowy?
    Wpisz w wyszukiwarkę symbol tego co masz, może wyskoczy ci do czego pasuje

    Łukasz

  • 3. Data: 2016-12-14 20:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    > pare lat temu w prezencie dostałem same uchwyty na narty z Thule.
    > Natomiast nadal nie mam "tego czegoś" co połączyłoby uchwyty

    Belki poprzeczne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 4. Data: 2016-12-14 20:31:55
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    > pare lat temu w prezencie dostałem same uchwyty na narty z Thule.
    > Natomiast nadal nie mam "tego czegoś" co połączyłoby uchwyty

    Napisz chociaż, co masz na dachu. Relingi? Zaślepki skrywające miejsca
    mocowania bagażnika? A może rynienki ;-) ?
    Jacek

  • 5. Data: 2016-12-14 21:32:38
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 20:00:45 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Belki poprzeczne?
    dzieki o to mi chodziło
    google pomaga tylko trzeba wiedzieć czego szukać

  • 6. Data: 2016-12-15 13:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > dzieki o to mi chodziło
    > google pomaga tylko trzeba wiedzieć czego szukać

    Ja bym wpisał mocowanie rowerów na dachu samochodu i w ktorym artykule na
    pewno by było opisane :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko