eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyustawianie geometrii xsara picasso i podobne › Re: ustawianie geometrii xsara picasso i podobne
  • X-Received: by 2002:a25:4503:: with SMTP id s3mr10696762yba.99.1565290776499; Thu, 08
    Aug 2019 11:59:36 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:4503:: with SMTP id s3mr10696762yba.99.1565290776499; Thu, 08
    Aug 2019 11:59:36 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.unit0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.
    de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.am4!peer.am4.highwinds
    -media.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!b26n
    o1153220qtq.0!news-out.google.com!e17ni2987qtg.1!nntp.google.com!b26no1153215qt
    q.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 8 Aug 2019 11:59:36 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5d4c5efc$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.223.252;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.223.252
    References: <5d4c1ad9$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d4c339a$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5d4c5efc$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: ustawianie geometrii xsara picasso i podobne
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 08 Aug 2019 18:59:36 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3092
    X-Received-Body-CRC: 341363807
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661084
    [ ukryj nagłówki ]

    Powiadam wam ze z tylu najprawdoodobniej nie ma lozyska igielkowego w belce. Amen.
    Jak moga sie tylne kola ustawic zeby zbieznosc sie w nich robila jak to jesli nowe i
    nie popsute to tak jak prawie os tylna w wozie drabiniastym. W takim ukladzie sens
    ustawiania zbieznosci jest mniej wiecej taki ustawianie zbieznosci kol na osi w
    wagonie kolejowym. Sa samochody w ktorych ustawia sie geometrie w tylnych kolach. Ale
    to samochody o niezaleznym zawieszeniu kol tylnych. W 126p ustawialo sie zbieznosc
    tylnych kol na przyklad. W przykladzie z tematu w ktorym statycznie roznica w
    pomiarze z jednej i z drugiej strony wynoszaca 10 centymetrow wskazuje na zrobienie
    pomiaru zlym przyrzadem bo kierownica jest prosto i auto nie sciaga, tyle wyczytalem
    z opisu. Do tego przy wymianie wahacza zeby bardzo popsula sie zbieznosc to wahacz
    musialby byc nie od tego modelu. A pytacz napisal ze zregenerowal czyli wymienil
    sworznia i gumy. Przy tolerancjach z jakimi sa robione samochody nie mialo to wplywu
    na znaczace popsucie sie zbieznosci. Ty zamiast czytac co napisal wymyslasz sobie
    dziwne scenariusze. W tym konkretnym samochodzie trzeba przyjrzec sie belce i
    lozyskowaniu tylnych wahaczy a zbieznosc z przodu sprawdzic przyrzadem gwarantujacym
    poprawnosc pomiaru. Moze to byc przejazd przez plyty do sprawdzania zbieznosci na
    stacji diagnostycznej robiacej przeglady. Z ciekawosci sprawdzilem jaki jest typ
    zawieszenia w samochodach z tematu. Google powiedzialo ze belka z pojedynczym
    wahaczem i drazkami skretnymi. Nie wymyslaj dalej bo widac ze nie masz pojecia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: