  • 1. Data: 2015-01-09 17:23:52
    Temat: vectone mobile 5gr/min warto ?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    bez babrania się z pakietami dostajemy
    5gr za minutę rozmowy zarowno komy i stacjonarki
    i w dodatku rozmowy wewnątrz sieci gratis

    kwestia czy dlugo jeszcze ta siec pociagnie z takimi stawkami
    skoro virgin wycofało się z taryfy z ktorej korzystam i
    szkoda by było stracic 19gr/min i 50% do doladowania w virgin

    http://www.vectonemobile.pl/oferty/darmowe-krajowel-
    rozmowy.aspx
    http://www.vectonemobile.pl/stawki/stawki-krajowe.as
    px

  • 2. Data: 2015-01-09 19:53:02
    Temat: Re: vectone mobile 5gr/min warto ?
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    zlotowinfo napisał dnia: 2015-01-09 17:23:
    > kwestia czy dlugo jeszcze ta siec pociagnie z takimi stawkami
    długo?... jeszcze?... a ona już wystartowała na serio??

    Paweł

  • 3. Data: 2015-01-09 22:50:10
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    http://web.archive.org/web/20120929234411/http://www
    .vectonemobile.pl/

  • 4. Data: 2015-01-09 23:01:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    zlotowinfo wrote:

    > http://web.archive.org/web/20120929234411/http://www
    .vectonemobile.pl/

    no to nic dziwnego, że nic jeszcze nie ma skoro na razie był tylko jeden
    październik 2012

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-01-09 23:22:05
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    W odpowiedzi na maila od zlotowinfo z dnia: 2015-01-09 22:50:
    > http://web.archive.org/web/20120929234411/http://www
    .vectonemobile.pl/

    Ale widziałeś już starter tej "firmy" w PL nie tylko na zdjęciach?

    Masz posty niżej o tym jak to "powstawało/powstaje(?)" i jak (nie)
    działa, zwłaszcza dział obsługi klienta. :]

    Paweł

  • 6. Data: 2015-01-10 09:42:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    dzwoniłem okazuje się że oferta faktycznie była wcześniej
    ale nie dla polskiego rynku, tylko dla polaków za granicą

    polski support ma być za kilka dni, na tę chwilę odzywa się angielski
    jest to nowa oferta i może nie wszystko działać
    zamówienie nie wiadomo czy do nich dociera,
    potwierdzenie nie przychodzi, pracują nad stroną, a że jest weekend...

  • 7. Data: 2015-01-10 11:42:17
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 10 Jan 2015 09:42:12 +0100, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

    >dzwoniłem okazuje się że oferta faktycznie była wcześniej
    >ale nie dla polskiego rynku, tylko dla polaków za granicą

    Nie zrozumiałeś aluzji. Mieli w Polsce wystartować już w 2012r.
    Strona pod tym adresem też już wtedy istniała tak jak dzisiaj tylko
    inne stawki były wtedy podane.
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/-aktualizacja-vec
    tone-mobile-010-zl-za-minute-i-darmowe-300-mb,2,3,26
    466.html
    W 2012r. i 2013r.Vectone otrzymało głuchy telefon za swój wirtualny
    start:
    http://www.telepolis.pl/artykuly/gluche-telefony-201
    2,3,3,567.html
    http://www.telepolis.pl/artykuly/gluche-telefony-201
    3,3,3,657.html
    Dziś mamy już 2015r. Strona wygląda trochę inaczej, stawki również
    natomiast dalej jest to jakaś niedoróbka.
    Poza tym że można zamówić starter to od 2012 roku nic się nie zmieniło
    w tej sieci. Dlatego póki ludzie nie dostaną zamówionych starterów i
    nie będą mogli korzystać z usług to nie ma o czym mówić bo może znowu
    sobie poczekamy jakiś rok albo dłużej zanim wystartują naprawdę.
    Swoją drogą co nieco o działaniu tej sieci w UK można przeczytać
    choćby tutaj:
    http://blog.telekomunikacja.org/nie-wszystko-zloto-c
    o-sie-wirtualnie-swieci/
    Nie nastraja to optymistycznie.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2015-02-01 22:42:15
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 09/01/2015 16:23, zlotowinfo wrote:
> [...]
    > skoro virgin wycofało się z taryfy z ktorej korzystam i
    > szkoda by było stracic 19gr/min i 50% do doladowania w virgin

    Za tanio zeby moglo dzialac. Uzywalem to w UK - nie polecam. Wytrzymalem
    chyba 2 tygodnie, przez ten czas palowalem sie z praktycznie
    nieistniejacym biurem obslugi, wrocilem do Tmo/EE.

    Uslugi, z ktorymi byl problem to
    internet - nie dzialal od rana do wieczora, zaczynal dzialac po 22.00
    kiedy biuro klienta bylo zamkniete
    dzwonienie - automat twierdzil, ze mam zero na koncie, polaczenie nie
    bylo realizowane. przychodzace mialy uciete zero (nalezalo wklepac
    recznie zeby oddzwonic)
    rozmowy miedzynarodowe to oczywiscie voip po przytkanych laczach, czesto
    nie dalo sie w ogole rozmawiac z powodu przerw i opoznien

    --
    Pozdr