  • 11. Data: 2013-05-02 09:12:22
    Temat: Re: virginmobile zmiany od 8 maja (zapowiedź)
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > wszystko kwestia jak dużo się dzwoni
    > zwykłemu userowi wyjdzie taniej virgin
    > ślęczącym nad telefonem (kobiety? callcentra?) nju

    No właśnie, jakoś parcia na dzwonienie na sile nie mam. W VM jest stała
    0,13/min. W sumie to raczej zależy mi na utrzymaniu numeru i
    sporadycznym dzwonieniu. Milion darmowych za 30 zł mnie nie interesuje.
    VM bez konkurencji. Do tego drugi prepaid w Play, bo większość znajomych
    tam jest i można zejść z opłatami.

    Jingiel

  • 12. Data: 2013-05-02 09:17:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 08:17, zlotowinfo pisze:

    > wszystko kwestia jak dużo się dzwoni
    > zwykłemu userowi wyjdzie taniej virgin
    > ślęczącym nad telefonem (kobiety? callcentra?) nju

    To jeszcze zależy jakiej kobiecie. Moja dzwoni godzinami w sieci, w tym
    przypadku opcja "play za darmo w sieci" jest korzystniejsza od NJU.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-05-02 10:38:19
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 02 May 2013 06:37:17 +0200, Jingiel <x...@x...xxx> wrote:

    > No i jeszcze zapowiedź jakichś dodatkowych obniżek.

    Tak naprawdę to nikt nie napisał że to będą obniżki, może się okazać
    że nowa oferta będzie gorsza/droższa od dotychczasowej.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-05-02 10:51:40
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2013-05-02 10:38, dizel pisze:

    > Tak naprawdę to nikt nie napisał że to będą obniżki, może się okazać
    > że nowa oferta będzie gorsza/droższa od dotychczasowej.
    >
    > Pozdrawiam

    Od 8 maja atrakcyjne zmiany w Virgin Mobile! Nowe niższe ceny,
    atrakcyjny bonus do doładowania. Sprawdź 8 maja na virginmobile.pl.

    Wg. ciebie to podwyżki?

    Jingiel

  • 15. Data: 2013-05-02 10:56:47
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "dizel" napisał:

    > Tak naprawdę to nikt nie napisał że to będą obniżki,

    Dyć napisał - cytuję: "...Nowe niższe ceny..."

    > może się okazać
    > że nowa oferta będzie gorsza/droższa od dotychczasowej.

    No fakt. Zawsze może się okazać, że te - cytuję "niższe ceny" oznaczają
    "niższe niż u konkurencji", a niekoniecznie "niższe niż były u nas".
    Zresztą mogą być nawet nominalnie niższe niż poprzednio, ale ów - cytuję:
    "atrakcyjny bonus" to już nie będzie 50 % doładowania (co stanowiło o
    atrakcyjności tej oferty) ino np. 10 % ;->
    I znów gimnazjaliści na kółku matematycznym będą rozwiązywać piętrowe
    równania, aby w pocie czoła wyliczyć, który prepaid pozwoli im urwać 2 zł
    z kieszonkowego na doładowanie.

    JoteR

  • 16. Data: 2013-05-02 12:03:25
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 02 May 2013 10:51:40 +0200, Jingiel <x...@x...xxx> wrote:

    >Od 8 maja atrakcyjne zmiany w Virgin Mobile! Nowe niższe ceny,
    >atrakcyjny bonus do doładowania. Sprawdź 8 maja na virginmobile.pl.
    >
    >Wg. ciebie to podwyżki?

    Atrakcyjne to może bardziej dla Virgin niż dla abonentów, tyle że
    trzeba podchodzić z dystansem bo różnie może być.
    Chyba jesteś mało odporny na ten cały bełkot marketingowy:)
    Zobaczymy 8 maja co będzie, ale generalnie uważam że z ceny minuty
    raczej nie zjedą bo i tak mają dobrą stawkę, może smsy trochę obniżą,
    co do bonusa to trudno powiedzieć, z tego co wiem na pewno to
    wprowadzą lejek do pakietów internetowych.
    Może wycofają się z bonusu na konto promocyjne jak jest teraz, a za
    doładowanie dadzą jakieś pakiety internetowe, możliwości jest wiele.
    Tym bardziej że jest to operator mvno a nie infrastrukturalny więc
    raczej kolejnej wojny cenowej rozpoczynać nie będą.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2013-05-02 13:26:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 01 May 2013 23:11:19 +0200, Skylla napisał(a):
    > Podstawowa oferta pewnie nie ulegnie zmianie, w każdym razie na lepsze.
    > Dodadzą pewnie coś typu rozmowy bez limitu za ok 30zł i tyle.

    beda w stanie ?
    jako wirtualni, rozliczaja sie chyba z operatorem od minuty.
    Trafia na ambitna klientke, to beda musieli doplacic.

    J.

  • 18. Data: 2013-05-02 13:53:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 13:26, J.F. pisze:

    > beda w stanie ?
    > jako wirtualni, rozliczaja sie chyba z operatorem od minuty.
    > Trafia na ambitna klientke, to beda musieli doplacic.

    Nie wiesz tego jak się rozliczają.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2013-05-02 17:35:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 May 2013 13:53:41 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie wiesz tego jak się rozliczają.

    Nie wiem.
    Ale myslisz ze sie umowili na jakas stala kwote, czy "od klienta" ?

    W przypadku tak dynamicznym dawniej wydawalo sie rozsadne "od minuty".
    No ale moze czasy sie zmienily.

    J.

  • 20. Data: 2013-05-02 18:44:18
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > beda w stanie ?
    > jako wirtualni, rozliczaja sie chyba z operatorem od minuty.
    > Trafia na ambitna klientke, to beda musieli doplacic.

    na tysiącu stracą - na milionie zarobią

    --
    http://zlotowskie.blox.pl