  • 1. Data: 2010-07-05 11:32:43
    Temat: ....w stanie idealnym
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    Uwielbiam takie ogłoszenia:
    http://krakow.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-samoch
    ody-osobowe-Mercedes-po-wypadku-silnik-w-idealnym-st
    anie-W0QQAdIdZ215484094
    pozdro.jack

  • 2. Data: 2010-07-05 11:42:01
    Temat: Re: ....w stanie idealnym
    Od: "Fishman" <a...@m...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Uwielbiam takie ogłoszenia:
    > http://krakow.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-samoch
    ody-osobowe-Mercedes-po-wypadku-silnik-w-idealnym-st
    anie-W0QQAdIdZ215484094

    Ale o co ci chodzi? Wyraźnie napisane jest, że SILNIK jest w idealnym
    stanie.

    Fishman

  • 3. Data: 2010-07-05 12:35:52
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Fishman pisze:
> [...]
    anie-W0QQAdIdZ215484094

    > Ale o co ci chodzi? Wyraźnie napisane jest, że SILNIK jest w idealnym

    a Kopernik była kobietą :P

  • 4. Data: 2010-07-07 08:23:28
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    http://krakow.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-samoch
    ody-osobowe-Mercedes-po-wypadku-silnik-w-idealnym-st
    anie-W0QQAdIdZ215484094

    Jak by kolega czytał ze zrozumieniem....
    "przed wypadkiem był w stanie idealnym"[9letnie auto???]
    -a teraz jest kupą złomu i nie wazne ze ma klime ,elektrykę i wodotryski.
    Dla mnie to złom,chyba...ze to ogłoszenie dla blacharza cudotwórcy!!!!
    To za dwa miechy bedzie stan igła bezwypakowy.
    pozdro.jack

  • 5. Data: 2010-07-07 12:31:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "jack" <j...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > Dla mnie to złom,chyba...ze to ogłoszenie dla blacharza cudotwórcy!!!!
    > To za dwa miechy bedzie stan igła bezwypakowy.

    "przed wypadkiem był w bardzo dobrym stanie.".

    O zadnej klimie i elektryce nie ma tam mowy, wiec o co Tobie chodzi?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-07-07 12:38:10
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik kamil napisał:

> [...]
    >

    > "przed wypadkiem był w bardzo dobrym stanie.".
    >
    > O zadnej klimie i elektryce nie ma tam mowy, wiec o co Tobie chodzi?
    Jak nie ma jak jest:
    Marka Mercedes-Benz
    Model Klasa C
    Rok 2001
    Kilometry 69000
    Rodzaj Uszkodzony
    Typ nadwozia Coupe (2-drzwiowy)
    Skrzynia biegów Automatyczna
    Klimatyzacja Tak
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-07-08 11:24:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message
    > Jak nie ma jak jest:
    > Marka Mercedes-Benz
    > Model Klasa C
    > Rok 2001
    > Kilometry 69000
    > Rodzaj Uszkodzony
    > Typ nadwozia Coupe (2-drzwiowy)
    > Skrzynia biegów Automatyczna

    Faktycznie nie zajrzalem w tabelke. Ale wciaz nie rozumiem, co w tym
    niezwyklego? Samochod na czesci jakich setki, informacja ze klima przed
    wypadkiem dzialala zainteresuje chetnego na sprezarke. Czepianie sie i tyle.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-07-08 12:42:36
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-08 11:24, kamil pisze:
> [...]
    > niezwyklego? Samochod na czesci jakich setki, informacja ze klima przed
    > wypadkiem dzialala zainteresuje chetnego na sprezarke. Czepianie sie i
    Tak trochę oftopicznie, ale po ostatnim zakupie auta z "prawie"
    działającą klimą "panie, tylko nabić" zupełnie nie wierzę w teksty, że
    coś kiedyś działało ale teraz nie działa, ale to drobiazg. Mnie to
    "tylko nabić" kosztowało 1000 zł za 2x nabicie, wymianę jednego z
    przewodów (na dodatek dorabianego na miarę), uszczelnienie chłodnicy i
    poprawienie elektryki. Teraz znów powoli szukam autka dla żony, i jak
    słyszę "tylko nabić" to oferuję że dopłacę te 200 zł ale niech
    sprzedający nabije. Zgadnij, ilu do tej pory na to poszło?

    --
    MZ