  • 11. Data: 2009-07-12 16:26:56
    Temat: Re: wRodzinie
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-07-12 18:03, woohoo wrote:
    > Tomek:
    >
    > Na bank musi, że iPhone. <;

    Chłopaki nie mam iphone'a. Pudło.

  • 12. Data: 2009-07-12 20:16:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomek" news:h3ca9v$ui1$1@news.onet.pl

    > to prawda ciekawe dlaczego producenci nie wykorzystują tej luki, wiele
    > osób starszych potrzebuje takiego telefonu

    Wykorzystują, ale... np. niektórych modeli można ze świeczką szukać w PL.
    Ot choć by produkty tej firmy:
    http://www2.emporia.at/en/home/

  • 13. Data: 2009-07-12 20:27:32
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > "Tomek" news:h3ca9v$ui1$1@news.onet.pl

    > Wykorzystują, ale... np. niektórych modeli można ze świeczką szukać w PL.
    > Ot choć by produkty tej firmy:
    > http://www2.emporia.at/en/home/

    jakby ten telefon mial jeszcze dyktafon na bocznym guziolku,
    to chetnie bym kupil...

  • 14. Data: 2009-07-12 20:32:11
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Tomek pisze:
    > Nowa telefonia biznes mena o.Rydzyka

    "Jarosław Kaczyński, prezes Prawa i Sprawiedliwości, zadeklarował
    dzisiaj na Jasnej Górze, że kupi komórkę nowej sieci o. Rydzyka. Sam
    pomysł utworzenia sieci określił jako genialny."

    LOL

    I ktoś skomentował
    "i będzie latał do kiosku po zdrapki"

    hihi

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=15395

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 15. Data: 2009-07-12 20:44:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Jul 2009 22:32:11 +0200, Piotr M wrote:
> [...]
    >dzisiaj na Jasnej Górze, że kupi komórkę nowej sieci o. Rydzyka. Sam
    >pomysł utworzenia sieci określił jako genialny."

    Najpierw zlozy zazalenie ze w sejmowym kiosku nie ma zdrapek :-)

    J.

  • 16. Data: 2009-07-12 21:00:43
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Peet wrote:

    > Chłopaki nie mam iphone'a. Pudło.

    Czyli właściwie najlepszy model, składany i biodegradowalny,
    a i każdy chłop zdoła go zmontować z odrobiny kartonu.

    --

    eternity has no future

  • 17. Data: 2009-07-12 21:26:41
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "J.F." news:inik55tdhg4h5fc319ksl98s9usln5l8s2@4ax.com

    > Najpierw zlozy zazalenie ze w sejmowym kiosku nie ma zdrapek :-)

    I na to znajdzie się rozwiązanie.
    Kiedy rozsiądzie się w poselskiej ławie jak basza to wyciągnie z marynary
    swojego MaxComa i przedzwoni do mamy aby mu kupiła :)

  • 18. Data: 2009-07-12 22:24:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 11:20:14 +0200, awe napisał(a):
    > warto przechodzic?, ten telefon z duzymi klawiszami az sie prosil o
    > pjawienie na rynku. wiele osob starszych ma klopoty z tymi zbajerowanymi
    > komorkami

    Przecież N3110 classic ma właśnie duże klawisze i wyraźny wyświetlacz...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 19. Data: 2009-07-12 23:14:40
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Wykorzystują, ale... np. niektórych modeli można ze świeczką szukać w PL.
    > Ot choć by produkty tej firmy:
    > http://www2.emporia.at/en/home/

    Tego z lewej widziałem niedawno w Tychach w Saturnie, tylko chyba pod
    inną marką... Ceny nie pamiętam, może się przejdę sprawdzić.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 20. Data: 2009-07-13 02:30:13
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h3dh8c$84b$1@inews.gazeta.pl>, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    > dzisiaj na Jasnej Górze, że kupi komórkę nowej sieci o. Rydzyka. Sam
    > pomysł utworzenia sieci określił jako genialny."

    Moze go reklamy wezma???

    TA