  • Data: 2020-01-31 18:16:46
    Temat: Re: walcowanie stalówki 10mm
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-31 o 15:21, piachoo pisze:
    > Cześć
    > mam dla klienta zbudować huśtawkę, która będzie ukazywać transfer energii bujania z
    jednego siedziska na drugie. Z przyczyn mi nieznanych klient uparł się, że mają to
    być dwa siedziska na tej samej linie rozpiętej między podporami. Płaszczyzny bujania
    równoległe. Ponieważ ma to być do użytku publicznego, nie chciałbym żeby ktoś z tego
    zleciał. Grzebiąc za elementami konstrukcyjnymi znalazłem oka montowane do stelaży,
    szekle, ściągacze, wszystko. Poza sposobem połączenia liny z szeklą i stelażem. Na
    mniejsze liny (4,5,6mm) są końcówki do walcowania. A takie duże? Tylko kausza +
    zaciski?

    Zamiast liny, lepszy jest łańcuch.
    Gotowe rozwiązanie problemu jest w sieci.
    http://www.ankidyne.co.in/science-park-models-sympat
    hetic-swing-1927833.html

    WM