-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: R2r <b...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wezly na A1
Date: Fri, 07 Jun 2013 15:23:23 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <kosmrg$6f6$1@node1.news.atman.pl>
References: <17pfsj8e9e4js$.1odt490b68j29.dlg@40tude.net>
<komv08$s57$4@dont-email.me> <a6rrxl44ibco$.4rbegme2yz7k.dlg@40tude.net>
<kon20g$s57$8@dont-email.me> <9810515481$20130605121358@squadack.com>
<kon2tq$s57$10@dont-email.me>
<51af1209$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
<kon3fn$s57$11@dont-email.me> <7915250054$20130605123314@squadack.com>
<kon4if$s57$14@dont-email.me> <7150049439$20130605125105@squadack.com>
<kon7mb$s57$16@dont-email.me> <4232855376$20130605134629@squadack.com>
NNTP-Posting-Host: 91.228.136.80
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1370611376 6630 91.228.136.80 (7 Jun 2013 13:22:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Jun 2013 13:22:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
Thunderbird/17.0.6
In-Reply-To: <4232855376$20130605134629@squadack.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494374
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-06-05 13:46, RoMan Mandziejewicz pisze:
> A czytasz wątek? Taż od początku piszę, że mam duże wątpliwości, czy
> dodatkowy wiadukt jest droższy od DWÓCH budek (w domyśle - zamiast
> jednej).
> W obu rozwiązaniach trzeba zrobić dojazdy/zjazdy z autostrady z
> możliwością zbierania opłat. Jedyny zysk z trąby to jedna budka
> zamiast dwóch. Ale kosztem wiaduktu. I to budzi stale moje
> wątpliwości.
>
Czekaj, czekaj... bo czegoś nie rozumiem: ta droga krzyżująca się z
autostradą jest przelotową? Jeśli tak to dlaczego jadący nią a nie
wjeżdżający mieliby przejeżdżać przez bramki? Dopiero byłoby fajnie
jakby wszyscy jadący DK60 albo jeszcze lepiej DK92 przecinający A1
mieliby się zatrzymywać na bramkach...
Może jednak koszt budowy dodatkowego wiaduktu jest uzasadniony?
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
Następne wpisy z tego wątku
- 07.06.13 15:31 R2r
- 07.06.13 15:35 J.F.
- 07.06.13 15:43 J.F.
- 07.06.13 15:50 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.13 15:53 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.13 16:43 J.F.
- 07.06.13 16:55 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.13 18:08 J.F.
- 07.06.13 23:16 R2r
- 07.06.13 23:20 R2r
- 07.06.13 23:27 R2r
- 07.06.13 23:37 R2r
- 07.06.13 23:43 R2r
- 08.06.13 00:29 Robert Rędziak
- 08.06.13 11:18 R2r
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=