-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: wezly na A1
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <17pfsj8e9e4js$.1odt490b68j29.dlg@40tude.net>
<komv08$s57$4@dont-email.me> <8976219089$20130605111917@squadack.com>
<komvnm$s57$5@dont-email.me> <7190527822$20130605114326@squadack.com>
<kon1fp$s57$6@dont-email.me> <8230712980$20130605115822@squadack.com>
<koslfb$51u$1@node1.news.atman.pl>
<3494456058$20130607155034@squadack.com>
Date: Fri, 7 Jun 2013 16:43:21 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 14
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1370616194 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 82.143.187.50:64221
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494381
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 7 Jun 2013 15:50:33 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> Jedyną zaletą trąbki jest jedno miejsce poboru opłat. Na półkoniczynce
> potrzebne są dwa. Na pełnej koniczynie - cztery.
> Wadą trąbki jest konieczność budowy dodatkowego wiaduktu.
No, trzeba przyznac ze wada polkoniczynki sa dwa skrzyzowania na
bocznej drodze. Dwa miejsca do zwolnienia.
A wada koniczynki krzyzowanie kierunkow ruchu na autostradzie,
zjazdowych z wjazdowymi.
Mozna wzorem nowoczesnych wezlow zbudowac dodatkowy pas obok
autostrady, ale wtedy wiadukt sie wydluza.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.06.13 16:55 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.13 18:08 J.F.
- 07.06.13 23:16 R2r
- 07.06.13 23:20 R2r
- 07.06.13 23:27 R2r
- 07.06.13 23:37 R2r
- 07.06.13 23:43 R2r
- 08.06.13 00:29 Robert Rędziak
- 08.06.13 11:18 R2r
- 08.06.13 12:14 Robert Rędziak
- 08.06.13 20:20 J.F.
- 09.06.13 09:10 J.F.
- 09.06.13 09:13 J.F.
- 09.06.13 09:20 J.F.
- 09.06.13 11:09 R2r
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=