    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: wideorozmowy - jak najprościej?
    Date: Fri, 12 Apr 2019 20:15:33 +0200

    W dniu 12.04.2019 o 15:44, Marek pisze:

    > ROTFL, to nigdy nie była  "funkcja hardwarowa" ale oprogramowanie. Po
    > prostu jeden producent uznaje że taką funkcję zamieści "out the of the
    > box" a drugi uznaje że nie, bo nikt z tego nie korzysta.

    jak zwał, tak zwał. ale kiedyś miałem sxg75

    http://www.mobile-review.com/review/image/siemens/sx
    g75-pre/pic01.jpg

    i wybierałem numer telefonu żony która miała galaxy s2. bez logowania,
    bez pakietu internetowego - była wideorozmowa. Ja wiem ze to było
    robione przez software telefonów, ale bardzo, bardzo bym chciał, aby
    taki software dało się "dograć" , zainstalowac, czy cokolwiek. niestety,
    wideorozmowy mogę miec, ale jeśli obydwie strony będą miały ten sam
    soft, hasło, login i pakiet internetu.

    ToMasz