  • 91. Data: 2009-05-12 14:23:22
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-12 13:04, Użytkownik BartekGSXF napisał:

    > ??
    > Wez sie zdecyduj czego chcesz.

    Czytaj ze zrozumieniem zamiast od razu odpisywać.

    > Chcesz zmienic pas, z np. srodkowego na lewy, jest wolny, wiec wlaczasz
    > kierunek i zmieniasz pas. Patrzac oczywiscie w tylne lusterka i obserwujac

    Żadne ze środkowego na lewy. Jakbyś nie zapamiętał to przypomnę,
    rozmawiamy w wątku w którym sytuacja niebezpieczna powstała kiedy
    dwóch jadących nieomal spotkało się na pasie środkowym.

    > sytuacje przed toba. Jak jest tyl wolny to konczysz manewr. Po co patrzysz w
    > bok? Spodziewasz sie, ze cos ci sie tam zmaterializuje znikad?

    Zmaterializuje ? Ach ta dzisiejsza młodzież. :-)
    Czegoś tak prozaicznego jak inny pojazd który chce wjechać na ten sam
    pas ruchu nie bierzesz pod uwagę ?

    > Zreszta jak przenosisz wzrok tyl-przod to sila rzeczy musisz katem oka
    > widziec to co sie dzieje z boku. Jak masz z tym problem to polecam wizyte u
    > okulisty bo mozesz miec zawezone pole widzenia. Serio mowie.

    Ja nie jestem żabą nie mam pola widzenia bliskiemu 360stopni więc
    nie przenoszę wzroku tył-przód. Tył widzę tylko w lusterkach
    a jak zmieniam pas to patrzę czy z drugiej strony na ten pas
    ktoś nie wjeżdża. Ale przejmuj się, następnym razem skasujesz
    moto jak spotkasz tam kogoś kto robi to co ty tyle że z drugiej
    strony. I winny będzie oczywiście ten ktoś by ty to normalny
    "miszcz kierownicy" jesteś.

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2009-05-12 15:29:08
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czytaj ze zrozumieniem zamiast od razu odpisywać.
    To moze tez sie zastanow o czym piszesz.
    Bo jesli masz problem ze zrozumieniem faktu, ze _zmiana_ pasa mozliwa jest
    wtedy _kiedy ten pas jest wolny_ to trudno nam sie bedzie porozumiec.
    A jesli juz zdecydowales sie podjac dyskusje to wypadaloby tez zapoznac sie
    z kontekstem.
    O tu masz napisane i zwroc uwage na skrot
    "Chcesz zmienic pas, z np. srodkowego na lewy"
    ^^^^
    Co juz sugeruje, ze nie odnosze sie do tego konkretnego przypadku tylko
    uogolniam, przyklad podaje. Teraz rozumiesz?

    > Żadne ze środkowego na lewy. Jakbyś nie zapamiętał to przypomnę,
    > rozmawiamy w wątku w którym sytuacja niebezpieczna powstała kiedy
    > dwóch jadących nieomal spotkało się na pasie środkowym.
    Tak tak. tyle ze w dalszym ciagu nie mozesz zrozumiec, ze motocykl jest na
    srodkowym pasie pierwszy. Co oznacza, ze to on ma pierwszenstwo. Bo juz jest
    na pasie srodkowym kiedy vento dopiero jest w polowie manewru. Po to wlasnie
    _nalezy_ patrzec w lusterka zmieniajac pas ruchu. _Bo mozna komus zajechac
    droge._

    > Zmaterializuje ? Ach ta dzisiejsza młodzież. :-)
    > Czegoś tak prozaicznego jak inny pojazd który chce wjechać na ten sam
    > pas ruchu nie bierzesz pod uwagę ?
    A ty czytasz wybiorczo, przeczytales cala wypowiedz? :)
    Zmieniasz pas jak obok twojego pojazdu _jest_ inny _pojazd_? Po cholere mam
    patrzec w bok? Jak zmieniam kierunek na lewo to obserwuje lewa strone _cala_
    jak w prawo to _prawa_ . Proste prawda?
    Ale zebys do konca zrozumial. Jesli pas obok mnie _jest_ wolny to zaczynajac
    wjezdzac na niego obserwuje lusterka wsteczne, wewnetrzne i zewnetrzne,(
    srodkowe i boczne). Nie musze patrzec w _bok_ bo przy zdrowych oczach nie
    jest to konieczne. Tzw widzenie "katem oka" wystarcza.

> [...]
    > moto jak spotkasz tam kogoś kto robi to co ty tyle że z drugiej
    > strony. I winny będzie oczywiście ten ktoś by ty to normalny
    Nic z tego belkotu moe zrozumialem ale wnioskuje, ze mi zazdroscisz
    umiejetnosci :)
    Spoko, trenuj cwicz, to przyjdzie z czasem.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 93. Data: 2009-05-12 15:38:10
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Tak tak. tyle ze w dalszym ciagu nie mozesz zrozumiec, ze motocykl jest na
    > srodkowym pasie pierwszy. Co oznacza, ze to on ma pierwszenstwo. Bo juz jest
    > na pasie srodkowym kiedy vento dopiero jest w polowie manewru.

    Art. 22. 4. Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest
    obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na
    który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej
    strony.

    jeśli oni razem chcą zmienić pas (założenie), to pierwszeństwo ma vento
    (przyjmujemy, że ma ten jebany migacz lub obaj nie mają). bo _jest_ z
    prawej strony. i nie ma znaczenia kto zdążył pierwszy wleść już na pas,
    a ma znaczenie, że obaj zamierzali to samo w tym samym czasie.
    koniec dyskusji

    --
    gildor
    9'99

  • 94. Data: 2009-05-12 16:01:18
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawej strony. i nie ma znaczenia kto zdążył pierwszy wleść już na pas, a
    > ma znaczenie, że obaj zamierzali to samo w tym samym czasie.
    Interpretacja policjanta bedzie dla Ciebie wiazaca? Bedziesz mial ja na
    jutro ok?

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 95. Data: 2009-05-12 16:04:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Interpretacja policjanta bedzie dla Ciebie wiazaca? Bedziesz mial ja na
    > jutro ok?

    ok.

    --
    gildor
    9'99

  • 96. Data: 2009-05-12 16:28:19
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-12 17:29, Użytkownik BartekGSXF napisał:

> [...]
    > Co juz sugeruje, ze nie odnosze sie do tego konkretnego przypadku tylko
    > uogolniam, przyklad podaje. Teraz rozumiesz?

    Czyli patrzysz na pas na który wjeżdżasz czy tylko przed siebie
    i za siebie ?
    Bo czytając to:
    "ZMieniajac pas przerzucam wzrok przod-tyl. Wlasnie zeby nie wjechac
    komus w zadek i samemu sie nie podstawic."
    dochodzę do wniosku że nie.

> [...]
    > srodkowe i boczne). Nie musze patrzec w _bok_ bo przy zdrowych oczach nie
    > jest to konieczne. Tzw widzenie "katem oka" wystarcza.

    Są trzy pasy. Chcesz zjechać na środkowy. W chwili kiedy chcesz
    pas ten jest pusty. Zjeżdżasz i spotykasz się z innym użytkownikiem
    drogi który zjeżdża na ten pas z drugiej strony.
    I teraz pytanie czy widzenie kątem oka wystarcza do zauważenia
    tego pojazdu który jadąc z drugiej strony rozpoczyna taki sam manewr ?

    > Nic z tego belkotu moe zrozumialem ale wnioskuje, ze mi zazdroscisz
    > umiejetnosci :)
    > Spoko, trenuj cwicz, to przyjdzie z czasem.

    Z czasem przyjdzie pole widzenia równe 360 stopni ?
    Ty czytasz tekst na który odpowiadasz ?
    A może medycyna faktycznie poczyniła takie postępy ?
    To gdzie to oczka masz, na czółkach i wystają nad kask ?

    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2009-05-12 16:58:00
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

> [...]
    > Bo czytając to:
    > "ZMieniajac pas przerzucam wzrok przod-tyl. Wlasnie zeby nie wjechac komus
    Bledny wniosek. I masz cos z oczami i ze zrozumieniem tekstu pisanego.
    Podam ci mala wskazowke, przeczytaj jeszcze raz co napisalem i zwroc uwage o
    jakich lusterkach mowie.
    Bo jadac na _motocyklu_ trzeba odwocic glowe do tylu, zeby dokladnie
    zobaczyc czy mam miejsce na manewr czy nie.

    > Są trzy pasy. Chcesz zjechać na środkowy. W chwili kiedy chcesz
    > pas ten jest pusty. Zjeżdżasz i spotykasz się z innym użytkownikiem
    > drogi który zjeżdża na ten pas z drugiej strony.
    No i?
    > I teraz pytanie czy widzenie kątem oka wystarcza do zauważenia
    > tego pojazdu który jadąc z drugiej strony rozpoczyna taki sam manewr ?
    Mnie w zupelnosci, jak masz z tym problem to idz do okulisty, powaznie.

    taaaa.
    EOT
    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 98. Data: 2009-05-12 19:29:21
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

    > ok.

    a jak kos inny załatwi potem interpretacje wręcz przeciwną? będą sie
    policjanci pojedynkowac?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 99. Data: 2009-05-12 19:54:30
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-12 18:58, Użytkownik BartekGSXF napisał:

> [...]
    > Bo jadac na _motocyklu_ trzeba odwocic glowe do tylu, zeby dokladnie
    > zobaczyc czy mam miejsce na manewr czy nie.

    To mówisz o lusterkach czy odwracasz głowę do tyłu ?

    > No i?
    > Mnie w zupelnosci, jak masz z tym problem to idz do okulisty, powaznie.

    Czyli jednak patrzysz.
    :-)

    > taaaa.
    > EOT

    Jakbym tyle głupot powypisywał w jednym wątku też proponował
    bym EOT.

    Pozdrawiam

  • 100. Data: 2009-05-12 20:33:00
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
    Od: "Pink" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=FB0aWRJ0nFE
    >
    > Jeśli to możliwe to proszę o rozdzielne potraktowanie przyczyn
    > zaistnienia ww. sytuacji, jakości podjętych środków zaradczych, oraz
    > oczywiście uzyskanego efektu.

    motocykl i vento to jadą luzik- wiekszych błędów nie popełnili ;).
    Podmiotem sprawczym konfliktowej sytuacji jest ... CIĘŻARÓWKA, której kodeks
    drogowy nakazuje o ile jest to możliwe jechać skrajnym prawym pasem !.
    ....ot rozwiązałem zagadkę :).

    Pozdrawiam
    Pink