  • Data: 2014-01-11 10:41:10
    Temat: Re: witam mam problem proszę o pomoc
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-11 07:56, marcin10915 pisze:
    > Jacot napisal

    > pierwszy właściciel sprzedał drugiemu i one spisały umowę kupna
    > sprzedaży a ten drugi tego pojazdu nie przerejestrował na siebie ten
    > drugi sprzedał mi i ja z nim spisałem umowę kupna sprzedaży i jest taka
    > sprawa miałem kontroli drogową i zatrzymały mi dowód rej mam
    > pokwitowanie za zatrzymany dowód i mam zaświadczenie z stacji kontroli
    > pojazdów pojechałem do wydziału komunikacji i pani mi powiedziała ze mi
    > dowodu nie wyda chyba ze jak będę miał ciąg umów kupna jak będę miał
> [...]

    Kurwa, gościu, ZACZNIJ UŻYWAĆ PRZECINKÓW I KROPEK.
    Skoro oni nie mają czasu, a Ty dałeś dupy przy kupnie (bo trzeba było
    wiedzieć, że musi być ciągłość umów kupna w takiej sytuacji), to trzeba
    to zrobić za nich - spisać umowę z ich danymi, przejechać się do jednego
    i drugiego żeby podpisali i tyle. Można to było zrobić "samodzielnie"
    zanim sprawa nabrała oficjalnego biegu, teraz ratuje Cię tylko oryginał
    podpisany przez nich, bo jest za duże ryzyko dochodzenia autentyczności.
    Ja np. odkręcałem sprawę braku karty pojazdu, której dealer po prostu
    nie wydał. Mogłem oczywiście się wkurzać i płakać jak Ty, ale nic by to
    nie dało, trzeba było po prostu poświęcić trochę swojego czasu.
    I SERIO, NAUCZ SIĘ PISAĆ.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj