  • 1. Data: 2009-04-07 19:24:43
    Temat: własnie wróciłem z Berlina
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Pisze tak, jakby ktoś, kto nie był pojechał szukać niewiadomo czego.

    Pojechalem z bratem z jakiejś tam okazji, nie ważne. Generalnie wyjazd był w
    jednym celu - jedziemy se coś kupić :D
    Wzięliśmy 1500EU i pojechalismy.

    Wpadliśmy do POLO ... w zasadzie obeszlismy sklep i pojechalismy dalej.
    Dosłownie nic nie wpadło nam w oko tak, zebysmy sie przy tym czymś
    zatrzymali.
    kawałek dalej jest Luis..
    Tu już było lepiej .. ale też bez szału. Tyle sie naczytałem i nasłuchalem
    jaki ten Berlin to eldorado i jakie supermakrety motocyklowe a tu .. hmm ...
    Fakt oba sklepu b. duże jak na polskie warunki .. ale ceny przy tym kursie
    EU takie same jak w Polandii.
    Bardzo nam sie spodobał tunel areodynamiczny do sprawdzania zakupionej
    odzieży/kasków. Tego w Polandi nie widzialem.
    Poza tym .. cóż. Sporo kurtek, spodni, troche bielizny, troche butów,
    odrobinka sprzętu turystycznego, cała masa kasków, ale szukalismy otwartych
    z długą szybą i okazało sie, ze takich jest raptem z 5 rodzajów. Reszta
    (dziesiątki) zamknięte itp.
    DO tego kilka różnych lusterek uniwersalnych (nawet sobie jedną pare
    kupilem), dwie półki z kluczami (bez rewelacji) masa wieszaków z
    rękawiczkami, jedna półka z bandanami itp oraz całkiem fajne zapięcia do
    motocykli (od 20 do 140EU :D)

    Kupilem sobie Nolana N43 Classic (189EU) i wspomniane lusterka (2x39EU).
    Ceny takie, ze pewnie w Polsce kupie tak samo, lub taniej ... ale skoro już
    tam bylem ... ;)
    Jedyny plus to to, ze z danego rodzaju kasku są wszystkie rozmiary na półce
    i mozna dopasować organoleptycznie ten wlasciwy (finalnie kupilem i tak taki
    sam rozmiar jak rozmiar kasku, który używam)

    Przy okazji - brat poszukuje dyfuzor (to coś montowane do szyby, zeby
    "wyprofilować" opływające ją powietrze i podnieść troche szybe) - do
    Varadero.
    Widział ktoś, gdzies?

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 2. Data: 2009-04-07 20:25:24
    Temat: Re: własnie wróciłem z Berlina
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > Bardzo nam sie spodobał tunel areodynamiczny do sprawdzania zakupionej
    > odzieży/kasków. Tego w Polandi nie widzialem.

    Przejęzyczyłeś się, czy faktycznie najpierw trzeba kupić i potem sobie
    możesz testować?

  • 3. Data: 2009-04-07 20:43:17
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Fakt oba sklepu b. duże jak na polskie warunki .. ale ceny przy tym kursie

    Musisz się zdecydować. Albo mieli towar tylko nie było Cie na niego stać,
    albo go nie mieli.

    > Bardzo nam sie spodobał tunel areodynamiczny do sprawdzania zakupionej
    > odzieży/kasków.

    Nie zakupionej. Możesz wziąć dowolną odzież i kask z półki i siedzieć
    godzine w tunelu.

    > Tego w Polandi nie widzialem.

    A gdzie to jest?

    > Jedyny plus to to, ze z danego rodzaju kasku są wszystkie rozmiary na
    > półce i mozna dopasować organoleptycznie ten wlasciwy (finalnie kupilem i
    > tak taki sam rozmiar jak rozmiar kasku, który używam)

    No i tu masz odpowiedź na 5 zdanie, które napisałeś.
    IMHO jest z Ciebie typowy Polak :).

    Jazda w tej chwili do Niemiec na zakupy wymaga naprawde grubego portfela.
    Ostatnie posty wychwalające Berlin jako centrum zakupów motocyklowych był
    wtedy, kiedy euro kosztowało 3,20zł. Przelicz sobie to co kupiłeś, a zawał
    murowany :).

    pozdr.
    Mystik

  • 4. Data: 2009-04-07 21:16:43
    Od: Marek <d...@w...pl>

    Mystik pisze bardzo dużo ale nie na temat:
> [...]
    > stać, albo go nie mieli.

    > Nie zakupionej. Możesz wziąć dowolną odzież i kask z półki i siedzieć

    Nawet bez sikacza ludzie leczą tu swoje kompleksy. Taki Mystik moim
    zdaniem powinien swoje wywody snuć na pl.nauka.logika.

    Bo w tym wątku jego dywagacje nie wnoszą nic poza bełkotem i próbą
    udowodnienia przez autora samemu sobie jaki jest bystry i świetny w ogóle.

    Marek

  • 5. Data: 2009-04-07 21:25:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Marcin wydusił z siebie te słowy:

    > Przejęzyczyłeś się, czy faktycznie najpierw trzeba kupić i potem sobie
    > możesz testować?

    przejęzyczyłem/użyłem skrótu myslowego.
    Oczywiście tunel jest po to, zeby ułatwić/umozliwić wybór

    Generalnie świetna sprawa.
    Wchodzisz do przeszkolnego pomieszczenia, siadasz na prawidziwym (nota bene
    fabrycznie nowym motocyklu :D ), przed sobą masz wentylator. Zaczyna
    dmuchac, niżej jest prędkościomierz pokazujący z jaką prędkością dmucha
    wiaterek. Jak masz dość .. wciskasz czerwony guziol obok motocykla, zaraz
    przy manetce.

    Wychodzisz i wiesz, czy tego chcesz, czy nie.

  • 6. Data: 2009-04-07 21:28:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Mystik wydusił z siebie te słowy:

    > Musisz się zdecydować. Albo mieli towar tylko nie było Cie na niego
    > stać, albo go nie mieli.

    jak sie dobrze wczytasz w to co napisałem .. to będziesz wiedział, ze to
    zdanie jest bez sensu.
    hint - cena kasku.

    > No i tu masz odpowiedź na 5 zdanie, które napisałeś.
    > IMHO jest z Ciebie typowy Polak :).

    Typowy - bo?

> [...]
    > portfela. Ostatnie posty wychwalające Berlin jako centrum zakupów
    > motocyklowych był wtedy, kiedy euro kosztowało 3,20zł. Przelicz sobie

    Bo liczenie na miejscu jest ponad moje siły :D LOL
    Jak pomyslisz, ze dolicze jeszcze paliwo, jedzenie, picie ... to dwa zawały
    normalnie hheheh :P

    ps. naprawde myslisz, ze nie wiem ile w złotówkach wyniesie 189EU?

  • 7. Data: 2009-04-07 21:38:11
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Musisz się zdecydować. Albo mieli towar tylko nie było Cie na niego stać, albo
    > go nie mieli.

    > A gdzie to jest?

    Skad sie tacy biora ??
    z.

  • 8. Data: 2009-04-07 22:05:18
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 07 Apr 2009 23:16:43 +0200, Marek <d...@w...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    [...]
    > Nawet bez sikacza ludzie leczą tu swoje kompleksy. Taki Mystik moim
    > zdaniem powinien swoje wywody snuć na pl.nauka.logika.

    "To jest UseNet, tu się nie dyskutuje, tu się walczy." I tak
    ta grupa jest bardzo przyjazna. :-)

    A uwagi dość słuszne - ceny może w Berlinie są porównywalne, ale to, że
    asortyment rozmiarów jest od razu dostepny i można przetestować to istotna
    zaleta, przy dobieraniu kasku odpowiedni rozmiar to podstawa.

    > Marek
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 9. Data: 2009-04-07 22:08:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Leszek Karlik wydusił z siebie te słowy:

    > A uwagi dość słuszne - ceny może w Berlinie są porównywalne, ale to,
    > że asortyment rozmiarów jest od razu dostepny i można przetestować to
    > istotna zaleta, przy dobieraniu kasku odpowiedni rozmiar to podstawa.

    no ale do czyjego postu pijesz .. bo przecież to wlasnie napisalem... czyż
    nie, a Marek odpowiadał Mystik, Ty Markowi .. a mówisz o tym co napisalem

    Nie kumam :P

  • 10. Data: 2009-04-07 22:23:00
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-07 22:43:17 +0200, "Mystik" <m...@p...pl> said:

> [...]
    > portfela. Ostatnie posty wychwalające Berlin jako centrum zakupów
    > motocyklowych był wtedy, kiedy euro kosztowało 3,20zł. Przelicz sobie

    Ale zdajesz sobie sprawę że towary importowane do Polski są również
    najczęściej rozliczane po kursie juro? Jak gdzieś jeszcze na półce
    komuś zalega towar nabyty po starym kursie, to fajnie, ale zapoznanie
    się z aktualnymi cennikami może wywołać niezłe palpitacje serca...

    A najbardziej wkur$%^& jest to, że o pełnej rozmiarówce/kolorystyce
    ciuchów można sobie pośnić. Ja od ponad roku szukam sensownych
    rękawiczek motocyklowych z Gore. Mam tylko dwie fanaberie - musze je
    najpierw obmacać i przymierzyć mój rozmiar. Senne marzenie.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco