  • 1. Data: 2017-07-12 18:14:48
    Temat: wojsko polskie
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to w czym tera pisze się programy w wojsku?

  • 2. Data: 2017-07-12 18:26:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W kajecikach olowkiem.

  • 3. Data: 2017-07-12 18:46:17
    Temat: Re: wojsko polskie
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no tak, ostatnio jestem ostro okonkurowywany w znajomości ustawy o
    wojsku polskim...

    ale na temat proszę!

    no i może Ktoś "sypnie"? co tam ostatnio wojsko zwycięstwo strefy euro
    dzieła?

  • 4. Data: 2017-07-12 18:57:11
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ojej ależ wojsko komando straszy - też tak macie? nie no chodzi mi o to
    strzelanie z dupy... dalej nikt nic nie wie?

  • 5. Data: 2017-07-12 19:56:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > W kajecikach olowkiem.

    Tak, ale pomyliłeś kraje. KRLD tak się dzieje :-)
    http://www.japantimes.co.jp/wp-content/uploads/2015/
    05/f-kimturt-z-20150520.jpg

    Robert

  • 6. Data: 2017-07-12 21:24:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Tak, ale pomyliłeś kraje. KRLD tak się dzieje :-)
    > http://www.japantimes.co.jp/wp-content/uploads/2015/
    05/f-kimturt-z-20150520.jpg
    To nie programy ale złote myśli :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2017-07-12 22:56:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zlote mysli tylko to jest ten gosc co zarcie rozmnazal. W tym przypadku ryby.

  • 8. Data: 2017-07-13 18:50:16
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no ładnie!!!

    okazuje się, że andrzej p (nowy kolega romana) stał się w (drugim
    centrum europy) prawdziwym idolem, bożyszczem nastolatków - przyszłych
    liderów popis/eu... wkreowuje się we frajerstwo wizje, jak młodzież
    przyjaźni się z liderem andrzejem p....

    no ciekawe ciekawe... podsunęło mi to pomysł na nową kategorię na moim
    forum o usb: "wielkie projekty socjotechniczne - siedlce" [R]

    no to jak chłopaki, pokażecie na co was - europejczyków stać? czy dalej
    będziecie stękali jakimiś wytycznymi kc-ue w moich wątkach?

    ocfelonko: księża katoliccy dosłownie zgnietli debila i bezmózga totalną
    kompromitacją na terenie andrzeja p...

    P.S.
    mówi się głośno (co cieszy), że dzisiejszy sukces centrum europy to
    zasługa odpowiedniego przygotowania liderów koalicyjnych przez andrzeja
    p. i uniwersytet podlaski... ciekawe ciekawe...

  • 9. Data: 2017-07-14 00:40:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Jul 2017 09:26:34 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    > W kajecikach olowkiem.

    Ja mysle, ze glownie jednak w Wordzie.
    Bo co z takim programem zrobic ?
    Dac maszynistce do przepisania ?