    Subject: Re: współpraca Combo HD SX65 z TV Samsung UE40J5200
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Date: Sun, 7 Jan 2018 15:38:29 +0100

    W dniu 07.01.2018 o 10:31, Trybun pisze:

    > Antenę T należy podłączyć do Combo i oczywiście odpowiednim kablem
    > połączyć (na zasadzie obiegówki) TV z Combo aby mieć sygnał z anteny T
    > na telewizorze przy wyłączonym Combo.

    Ten odpowiedni kabel, o którym wspominasz, to HDMI, czy coś innego?
    Mam podłączony kabel MDMI od strony combo do HDMI1 do TV.

    > Samo wybieranie sygnału powinno
    > być dostępne na pilocie TV i Combo. Nie znam typu Twoich urządzeń, ale
    > miałem już kilka tunerów jak i telewizorów i zawsze tak to działa.

    Spędziłam dziś pól dnia na testowaniu przeróżnych połączeń i ustawień
    i wyszło kiepsko.
    Jak kabele antenowe od sat i T mam podłączony do combo, to mam
    ustawienia z dekodera i do dyspozycji listę programów z satelity oraz
    DVB-T (bo mój combo ma też dekoder tel. naziemnej), ale jest jedna wada
    brak dobrego sygnału DVB-T dla: polsat, TVN, TVpuls, TVN&, Puls2, TV4,
    TV6, Super Polsat.
    Jak antenę T podłączę do samsunga i wybiorę w jego menu antena naziemna
    (tak muszę),to mam programy tv naziemnej łącznie z czeskimi i sygnał dla
    polsat, TVN, TVpuls, TVN&, Puls2, TV4, TV6, Super Polsat jest na tyle
    mocny że da się oglądać.

    W tym tkwi mój problem, że przy tej samej antenie DVB-T mam lub nie mam
    odpowiednio dobrego sygnału na niektórych programów.
    Po dzisiejszych próbach stwierdzam, że nie da się tego inaczej
    rozwiązać. Nad czym ubolewam.
    Podejrzewam, że combo ma słabszy dekoder DVB-T niż Samsung,
    bo chyba nie ma to związku z jakością kabla HDMI.

    Już rok temu, gdy myślałam o zakupie telewizora z dekoderami sat i DVB-T,
    miałam problemy z sygnałem dla w/w programów
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!msg/pl.rec.t
    elewizja/wcpvDy_nM4w/3j-1i16GEgAJ;context-place=foru
    m/pl.rec.telewizja

    Do kupienia samego dekodera do starego tv zmobilizował mnie fakt,
    że dotychczasowy dekoder nie obsługiwał nowo wprowadzonego sygnału HD.
    A telewizory z dwoma dekoderami były mi zbyt drogie, a nawet niektórzy
    odradzali.
    Z tym co teraz mam da się żyć, choć przyznam się, że jestem nie mile
    zaskoczona tą sytuacją.

    Krycha.