    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Sat, 9 Sep 2017 14:19:36 -0700 (PDT)
    Subject: Re: [wspomnienia] DivX na Pentium II 400 MHz
    From: s...@g...com

    W dniu sobota, 9 września 2017 18:34:07 UTC+2 użytkownik Atlantis napisał:
    > Jakiś czas temu, z sentymentu poskładałem sobie komputer z części
    > zalegających w szafie (plus kilka brakujących, zdobytych po kosztach).
    > Specyfikacja podobna do tej, z jakiej korzystałem ja i większość
    > znajomych na początku XXI wieku. Nawet nieco lepsza, bo zamiast
    > Celerona jest Pentium II 400 MHz, RAM do oporu (382MB) i karta CF w
    > miejsce systemowego dysku twardego.
    >
    > Początkowo w ramach eksperymentu próbowałem zainstalować na tym Linuksa,
    > ale Debian nie chciał dogadać się z płytą główną. Za to Windows 98SE
    > działa idealnie. Rzecz jasna ko0mputer nie jest podpięty do sieci. ;)

> [...]

    pII 400 to deczko przymało dla divx-ów.
    Ja pamietam taki kodek w wersji 4.12 ale on raczej kuz cos kolo 600MHZ w dowolnym cpu
    wymagał.

    czarny ekran to feler z tzw, overlayem. Musisz miec odpowiednie sterowniki do karty
    graficznej i odpowiednie directx.

    No i sporo zalezy od tego jak zakodowany jest ten divx. Jak masz rozdzielczosc cif to
    powinno dzialac, jak 640x480 to juz moze byc cienko...

    Tak czy siak te pII 400 to jest albo za mało albo na styk przy dobrym sprzecie
    (wsparcie dla overlaya, jakies wsparcie dla dekodowania mpeg na grafice).