  • 11. Data: 2011-02-22 13:13:11
    Temat: Re: wybieranie 1 przyciskiem
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał:

    > 1 był na stałe przypisany do
    > poczty, pozostałe można było zaprogramować.

    Klawisz 1 też zawsze można było programować i można nadal. Wystarczyło w
    ustawieniach numeru poczty głosowej wpisać numer, który nas interesuje.

  • 12. Data: 2011-02-22 14:20:22
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "wilga44" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2679.00000987.4d63a6b7@newsgate.onet.pl...
    > tel. w życiu. Młodą sam fakt posiadania tego urządzenia mocno buduje, a
    > chcąc
    > go max wykorzystać to fajnie byłoby, gdyby miał to wybieranie jednym,
    > przytrzymanym dłużej przyciskiem. Może podacie mi konkretny typ tel?
    > Dzięki

    Tak jest w każdym
    Aby żal straty był mały kup najtańszy za 89zł
    Najtańsze są brzydkie
    Kup jaki jej się podoba
    Dziecinny http://www.fonek.pl/ jest chyba OK

  • 13. Data: 2011-02-22 14:26:54
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-02-2011 o 09:01:43 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > http://www.fonek.pl/
    >
    > A za rok-dwa w ramach szaleństwa pierwszokomunijnego przesiądzie się na
    > ajfona 6G.

    Jedno i drugie jednym paluszkiem :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 14. Data: 2011-02-22 14:30:08
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-02-2011 o 10:23:03 Maciek <m...@g...com> napisał(a):

    > A tak w ogóle, to tendencja do skracania udzieliła mi się do tego
    > stopnia, że obecnie poszukuję widgetu, który w Androidzie robiłby coś
    > takiego: Pac! - Tryb "tylko GSM", Pac! - "Preffered 3G", Pac! - "Dajcie
    > mi wszyscy świety spokój!", itd. itp. A znajduję tylko "Wybierz tryb
    > pracy sieci" i dopiero potem to co mnie interesuje, a to o jeden krok za
    > dużo ;))

    Hmm, od wielu lat można to robić jednym klawiszem.
    No pac - click is ok.

  • 15. Data: 2011-02-22 14:31:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tom Kom" napisał:

    > Ogólnie odpowiedziałem ;) Moja 4 letnia córka w ten sposób
    > nie ma problemu dzwoniąc z mojego telefonu to i pewnie 7 letnie
    > dziecko da radę. Wystarczy powiedzieć dotknij zdjęcie mamy
    > i dzwoni. Na jednym panelu 3,7 calowego ekranu nawet ze 20 zdjęć
    > się zmieści jeżeli ktoś potrzebuje.

    Reasumując - proponujesz wątkotwórczyni, żeby kupiła 7-letniej córeczce
    grzmota z blisko 4-calowym ekranem? Bardzo poręczne, a jakie niedrogie ;->

    JoteR

  • 16. Data: 2011-02-22 15:10:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 10:23:03 +0100, Maciek wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    >
    >Szybkie wybieranie rozumiem od zawsze jako użycie jednego klawisza. I chyba
    >nie tylko ja, skoro powstaje tyle tych różnych widgetów na dotykowce. Spójrz
    >na nieśmiertelną pocztę głosową tkwiącą od zawsze pod klawiszem 1...

    Wszyscy tak rozumieja, a potem sie okazuje ze musze wcisnac
    cyfre i sluchawke :-)
    A wczesniej jeszcze * i zatwierdzic odblokowanie klawiatury - ale tego
    moge nie wlaczac.

    J.

  • 17. Data: 2011-02-22 18:10:38
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości grup

    > Jeśli przez "za pomocą 1 przycisku" rozumiesz przytrzymanie
    > wybranej cyfry klawiatury numerycznej, to stado telefonów
    > ma taką funkcję. Pokusiłbym się o generalizację, że wszystkie
    > nowe Nokie* i Samsungi**.

    Motorole to miały.
    Niedawno była dostępna jakaś taka uproszczona Motka za ok. 100zł, ale nie
    wiem czy to ma.
    Stare Ericssony wymagały zatwierdzenia słuchawką

    -- Sławek

  • 18. Data: 2011-02-24 18:33:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Wszyscy tak rozumieja, a potem sie okazuje ze musze wcisnac
    > cyfre i sluchawke :-)

    Nie wydaje mi się. Ja wciskam i trzymam tę 1-kę np i się wybiera. Pewnie
    2-ka też by wybierała gdybym ustawił tyle, że prościej wybrać z ostatnio
    wykonanych.

  • 19. Data: 2011-02-24 18:35:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid>

    > Jeśli przez "za pomocą 1 przycisku" rozumiesz przytrzymanie
    > wybranej cyfry klawiatury numerycznej, to stado telefonów
    > ma taką funkcję. Pokusiłbym się o generalizację, że wszystkie
    > nowe Nokie* i Samsungi**.

    No i są jeszcze z funkcją rodzicielską czy jak to się nazywa

  • 20. Data: 2011-02-24 18:54:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Feb 2011 19:33:03 +0100, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie wydaje mi się. Ja wciskam i trzymam tę 1-kę np i się wybiera. Pewnie
    >2-ka też by wybierała gdybym ustawił

    A widzisz - SE K550, przytrzymanie "1" laczy z poczta, ale
    przytrzymanie "2" wchodzi do ksiazki i ustawia sie literze A.

    Ale moge 2 krotko i lewy softkey.

    >tyle, że prościej wybrać z ostatnio wykonanych.

    Zalezy. w samochodzie niekoniecznie.

    J.