  • 11. Data: 2009-06-17 13:28:35
    Temat: Re: wymyslilem miniplenerek w Mirowie
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > nie mogles wymyslec w jakims b. atrykcyjnym miejscu- np sopot ,
    > darlowek , wolin/uznam ?
    > chetnie bym sie wybral .

    Czy nie jesteś zbyt bezczelny? Największy grupowy cham obrażający od
    wielu lat kogo popadnie nagle zmienia nick i chce się integrować i
    jeszcze narzeka jak komuś chce się coś zrobić bezinteresownie...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-06-17 18:13:40
    Od: "ho ho ho" <n...@n...home.pl>

    > Termin 4-5 lipiec.
    > Plan skromny i prosty. Jakaś agroturystyka na jedną noc. Zjazd ludzi w
    > sobote, dyskusje przy piwie, wieczorne zdjecia, wypad do Bobolic, spacery
    > po skalkach, oto cały plan. Ostatnie wolne miejsca do wziecia.

    Mysle, ze duzo osob wybierze plener tu:
    http://zagle.miasto.gdynia.pl/index.php
    w tym czasie ;-)
    W koncu tyle taaakich lodek w tym samym czasie...

    pzdr z gdyni

  • 13. Data: 2009-06-18 07:28:54
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > jest jeszcze miejsce?

    Tak.

    >jak koszt?

    Symboliczny.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 14. Data: 2009-06-18 07:36:19
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 18 Cze, 09:28, Waldemarrr <m...@n...mojej.str> wrote:

    > Tak.

    To ja się zgłaszam, plus jeden ;)

    > Symboliczny.

    Według powszechnego rozumienia, będzie to symboliczna złotówka; cieszę
    się, dawno tak tanio nie plenerowałem ;)

    Czarek

  • 15. Data: 2009-06-18 08:12:32
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 17 Jun., 15:28, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /dopóki mogę to napiszę, że są takie rzeczy, które mi się nie podobają/

    http://www.joemonster.org/phorum/read.php?f=18&i=343
    451&t=343443

  • 16. Data: 2009-06-18 14:20:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:

    > http://www.joemonster.org/phorum/read.php?f=18&i=343
    451&t=343443

    Gdybyś kiedyś wybierał się na jakiś plener daj znać wcześniej, żebym tam
    czasem nie trafił. Dość kretynów na co dzień, żeby jeszcze oglądać ich
    od święta...

  • 17. Data: 2009-06-18 14:48:13
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > czasem nie trafił. Dość kretynów na co dzień, żeby jeszcze oglądać ich od

    :)
    czy tu wogole jest ktoś przyjaźnie nastawiony do kogoś? ewentualnie do
    czyjiś wypowiedzi? :))
    od lat siedze na tej grupie, ale tego co teraz jest to jeszcze nie
    widziałem...
    rak

  • 18. Data: 2009-06-18 15:35:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Rakan pisze:
    > czy tu wogole jest ktoś przyjaźnie nastawiony do kogoś? ewentualnie do
    > czyjiś wypowiedzi? :))
    > od lat siedze na tej grupie, ale tego co teraz jest to jeszcze nie
    > widziałem...

    Ja też. Kiedyś, z pięć lat temu i dawniej było generalnie miło (walki
    też były, ale raczej takie na niby), plenery odbywały się co miesiąc, z
    których znało sie osobiście w sumie pewnie grubo ponad sto osób. Chyba
    najprężniej działały środowiska z Warszawy, Śląska i Krakowa, ale nie
    tylko (pozdrawiam m.in. Kielce). W czasie gdy plenerów nie było
    spotykaliśmy się w lokalnie, cyklicznie, robiąc od czasu do czasu jakieś
    lokalne miniplenery. Bywało, że wpadało i ponad dwadzieścia osób.

    Ale jak to zawsze bywa w społeczeństwach zamkniętych (w sensie
    ograniczenia ilościowego), następuje degradacja. Osobniki żądne władzy,
    zakompleksione czy też po prostu głupawe próbują władzę osiągnąć czy
    znaleźć się w centrum zainteresowania, a w końcu po prostu złośliwie
    niszczyć. No i cierpliwie latami to robią tworząc intrygi, obrażają i
    zniechęcają resztę. I mamy co jest - spotkań już nie ma, a na grupie
    niemiło. Plenerów znacznie mniej i chwała Waldkowi, że mu się chce. Ale
    jak widać, nawet wtedy jest marudzenie, że Mirów to nie Sopot.

    Można powiedzieć, że to zmęczenie materiału, że znudziła się fotografia.
    I owszem, może to i prawda. Ale w tym momencie wkraczają młodzi, pełni
    zapału. A tu młodych brak. Znaleźli ciekawsze miejsca...

    Tak przy okazji - okolice Bobolic są bardzo urokliwe, imo najciekawsze
    na Jurze:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/t/03/0.htm
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/t/01/0.htm
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/t/02/0.htm
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/t/04/0.htm
    (niestety mam tylko 3d)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nieważne są fakty, ważne są emocje/

  • 19. Data: 2009-06-18 18:46:03
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 18 Cze, 17:35, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ja też. Kiedyś, z pięć lat temu i dawniej było generalnie miło (walki
    > też były, ale raczej takie na niby), plenery odbywały się co miesiąc, z
    > których znało sie osobiście w sumie pewnie grubo ponad sto osób.

    Ech, rozczuliłem się... Zaczęło się to wszystko w 1999 roku, plenerem
    w Lublinie. Potem poszło już z górki, było, jak piszesz :) Niestety,
    skończyło się, a próby odbudowania tego nie dają rezultatu :(

    > Chyba
    > najprężniej działały środowiska z Warszawy, Śląska i Krakowa, ale nie
    > tylko (pozdrawiam m.in. Kielce).

    Nieźle też było w Trójmieście, Białymstoku, Wrocławiu czy Poznaniu.
    Tworzono nieformalne grupy fotograficzne - regionalne lub tematyczne.

> [...]
    > zakompleksione czy też po prostu głupawe próbują władzę osiągnąć czy
    > znaleźć się w centrum zainteresowania, a w końcu po prostu złośliwie

    Opisałeś dokładnie sytuację zaistniałą w Mazowieckim Towarzystwie
    Fotograficznym :-(

    > I mamy co jest - spotkań już nie ma, a na grupie
    > niemiło. Plenerów znacznie mniej

    Nie sądzisz, że po prostu ludzie uciekli z niusów na rzecz różnych
    forów?

    > i chwała Waldkowi, że mu się chce. Ale
    > jak widać, nawet wtedy jest marudzenie, że Mirów to nie Sopot.

    Inna sprawa, że Waldek podał informację wyjątkowo zniechęcająco :-)

    > Tak przy okazji - okolice Bobolic są bardzo urokliwe, imo najciekawsze
    > na Jurze

    I tak skończy się jak zwykle, czyli w knajpie :)

    Czarek

  • 20. Data: 2009-06-18 19:31:11
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

    Ech, rozczuliłem się... Zaczęło się to wszystko w 1999 roku, plenerem
    w Lublinie. Potem poszło już z górki, było, jak piszesz :) Niestety,
    skończyło się, a próby odbudowania tego nie dają rezultatu :(

    a mam jeszcze nalepki ktore kiedys tam ktos wyprodukował, z nadrukiem
    pl.rec.foto.cyfrowa i z ładnym body :)

    ma ktos to jeszcze? :)
    rak