  • Data: 2012-05-24 15:28:49
    Temat: Re: wypadek drogowy
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin FIDYK" <m...@g...com> wrote in message
    news:a26b74cf-628c-4921-a113-8a66a7610979@w10g2000vb
    c.googlegroups.com...
    Stworzyłem serwis wypadekdrogowy.org zapraszam wszystkich
    zainteresowanych oraz potrzebujących fachowej pomocy w sprawie
    problemów występujących po wypadku. Opisujcie problemy z
    odszkodowaniami, policja, prokuraturą a także wasze dolegliwości które
    musicie przezwyciężyć lub zwalczyć, aby wrócić do normalnego życia po
    doznaniu traumy powypadkowej.

    Ja rozumiem, hieny w szpitalach żerujące na ludziach żeby "pomóc" im w
    uzyskaniu odszkodawania. Rozumiem też zaklejone slupy ogloszeniami firm
    odszkodowawczych. Nie rozumiem za to tego tutaj ogloszenia bo po pierwsze
    powinno mieć dopisek [SPAM] a jeśli takowego nie ma to powinno być na jakimś
    forum dla naciągaczy, kombinatorów, amwayowcow i innych oszołomów, którzy
    nie potrafią uczciwie pracować, jak tylko wciskając innym kit i bałach.
    Jezeli twoja firma i ta - pożal się Boże - strona jest organizacją non
    profit to twoja obecność tutaj z taką informacją bylaby uzasadniona - jeżeli
    nie to spier....