    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 25 Sep 2013 01:45:53 -0700 (PDT)
    Subject: Re: wypożyczanie samochodu (UK)
    From: SebX <s...@g...com>

    On Tuesday, September 24, 2013 6:45:08 PM UTC+1, Albercik wrote:
    > Witam,
    >
    > wybieram się na kilka dni do UK poodwiedzać znajomych..
    >
    > i tak patrzę i analizuję... okazuję się że przelot samolotem jest
    >
    > najmniejszym(najtańszym) problemem..
    >
    > koszt biletu kolejowego z centrum Londynu do jednych ze znajomych dla
    >
    > dwóch osób tam i z powrotem to już 66funtów.
    >
    > A przecież nie jedziemy tam siedzieć i się nie ruszać!
    >

    > patrzę na wypożyczalnie samochodów..
    >
    > Ford Ka, goły(ale właściwie nic nie potrzebuje, poza przemieszczaniem
    >
    > się na odcinkach do 100km dla 2 osób) kosztuje 17ojro za dobę

> [...]

    Jakie miasta planujesz odwiedzic?
    Jesli chodzi o parkingi w Londynie to https://www.ncp.co.uk/london
    Zawsze mozna znalezc ulice gdzie nie trzeba placic za parkowanie, przy czym wtedy
    trzeba poszukac na stronie council'ow gdzie strefy parkowania nie obowiazuja.
    Wjezadzajac do centrum Londynu nalezy pamietac rowniez o CC
    http://www.tfl.gov.uk/roadusers/congestioncharging/
    Koszt komunikacji miejskiej w Londynie znajdziesz
    http://www.tfl.gov.uk/tickets/default.aspx
    Jesli chodzi o wypozyczenie auta to polecam dodatkowe ubezpiecznie, ktore pokryje
    "excess" w razie uszkodzenia auta.