  • 71. Data: 2011-02-28 13:37:54
    Temat: Re: wysoko?? p?acy w og?oszeniach o prac?
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 28 Lut, 05:06, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > A moze jak dla firmy to nei znal sie tak dobzre jak mu sie
    > wydawalo?...

    Było w wymaganiach ze ma znac C++. Wiem ze on potrafi sprawnie
    napisac aplikacje w C++ z GUI, z bazami danych, wielowatkowa,
    sieciowa. Co jeszcze mozna chciec jesli w ogloszeniu jest tylko
    znajomosc C++?
    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2011-02-28 13:50:24
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 28 Feb 2011 08:35:59 +0100, Pawe? Kierski <n...@p...net>
    wrote:

    >W takim razie powinni powiedzieć - dziękujemy nie interesuje nas
    >pracownik na takim poziomie, bo nie jest wart dla nas 3500. Traktowanie
    >kogoś, kto podał wyraźnie swoje minimum w ten sposób jest wg mnie co
    >najmniej niekompetencją. Rozumiem - negocjacje. Tylko czemu w stylu
    >arabskiego bazaru? W Polsce spodziewam się stylu zachodniego, w takim
    >podejmuję negocjacje.

    Co to jest "styl zachodni"?...

    A.L.

  • 73. Data: 2011-02-28 13:53:42
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 28 Feb 2011 05:37:54 -0800 (PST), Mariusz Marszałkowski
    <m...@g...com> wrote:

> [...]
    >napisac aplikacje w C++ z GUI, z bazami danych, wielowatkowa,
    >sieciowa. Co jeszcze mozna chciec jesli w ogloszeniu jest tylko

    Roznica meidzy dwoma facetami "znajacymi" C++ mzoe byc jak roznica
    miedzy niebem a ziemia - jeden moze dukajaco przejsc test a drugi moze
    sie okazac blyskotliwym ekspertem. Gdymy nei znal C++, odpadlby w
    przebiegach

    A.L.

  • 74. Data: 2011-02-28 13:57:23
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 28 Feb 2011 09:16:50 +0100, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    >Raczej wątpię. Bo przecież przeszedł test. W firmie w której pracuje,
    >albo ktoś przejdzie sito, albo nie. Widełki na stanowisko też są znane,
    >bo firma wie na jakiego fachowca ją stać. Jesli potrzebny jest ktoś z
    >mniejszą wiedzą, to szuka się takiej osoby i jeśli przyjdzie ktoś z
    >większą wiedzą i większymi umiejętnościami, nie ma co liczyć na wyższe
    >uposażenie niż było przewidywane na to stanowisko.

    No to moew wlasnie jest specyfika polska. Tu gdzie pracuje firma nie
    ma widelek, i jest w stanei zaplacic wiecej facetowi ktory ma
    nieprzecietne umiejetnosci. Jezeli zatrudnai sie programiste C++, to
    tylko idiota by ustalil zasadze ze "zatrudniamy programiste, ale tylko
    takiego sobie. Eksperta to nie".

    Poza tym, jak sie zatrudnia przy pomocy "testow" to mzoe rzeczywiscie
    jakis alkorytm potzrebny.

    A.L.

  • 75. Data: 2011-02-28 14:02:54
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-02-28, A.L <l...@a...com> wrote:
    > Jezeli zatrudnai sie programiste C++, to
    > tylko idiota by ustalil zasadze ze "zatrudniamy programiste, ale tylko
    > takiego sobie. Eksperta to nie".

    Nieprawda. Tylko idiota zatrudnia na stanowisko, gdzie ekspert się
    będzie nudził, eksperta, bo szybko straci pracownika.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 76. Data: 2011-02-28 14:12:44
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Andrzej Jarzabek wrote:

    > A jakoś te "zazdrosne cfaniaczki" jeżdżą do pracy do Norwegii.

    Do Holandii tez duzo moich znajomych wyjechalo. Co ciekawe czesc z nich
    naprawde dobrze sobie radzila. Bez wodotryskow, ale mieli godziwe zycie.
    Na pytanie dlaczego wyjechali najczesciej slyszalem jedna odpowiedz:
    "polska mentalnosc". Ja tez jesli kiedys stad wyjade, to wlasnie z tego
    powodu...

  • 77. Data: 2011-02-28 14:16:23
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    A.L. wrote:

> [...]
    > miedzy niebem a ziemia - jeden moze dukajaco przejsc test a drugi moze
    > sie okazac blyskotliwym ekspertem. Gdymy nei znal C++, odpadlby w

    Zalezy jaki bedzie to test. Jesli tylko z C++ to faktycznie moze tak
    byc. Jesli bedzie zawieral pytania, w ktorych trzeba sie wykazac nie
    tylko znajomoscia C++ ale i tez znajomoscia algorytmiki i umiejetnoscia
    myslenia, to juz uwazam ze testem mozna wylonic blyskotliwego eksperta.

  • 78. Data: 2011-02-28 14:26:05
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 28 Lut, 14:53, A.L. <l...@a...com> wrote:

> [...]
    > miedzy niebem a ziemia - jeden moze dukajaco przejsc test a drugi moze
    > sie okazac blyskotliwym ekspertem. Gdymy nei znal C++, odpadlby w

    Ten chlopak w egzaminie praktycznym w ktorym brało udział 200 osob
    zajal chyba 3-4 miejsce. Poza tym w ogloszeniu pracodawca powinien
    napisac
    ze szuka wybitnego eksperta a nie osobę po prostu znającą C++ i
    potrafiaca napisac kazda typowa aplikacje.
    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2011-02-28 14:52:47
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-02-28 14:50, A.L. pisze:
    [...]
    > Co to jest "styl zachodni"?...

    W tym wypadku - uznawanie, że bardzo wyraźnie wyartykułowane stanowisko
    oznacza to, co oznacza, a nie piętnasty blef, bo ważniejsza jest zasada
    "bez targowania nie ma interesów". Również rozpoczynanie negocjacji
    w odległościach mniejszych niż rząd wielkości od dolnej i górnej
    granicy. Ten element w stylu arabskiego bazaru wyglądałby tak, że
    pracodawca proponuję 200zł, a pracownik zaczyna od 200kzł.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 80. Data: 2011-02-28 15:52:16