  • 11. Data: 2012-12-21 19:05:26
    Temat: Re: wysyp tabletow na swieta
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-12-21 15:03, Bogus pisze:

    > tabletów? chyba ramek na cyfrowe zdjęcia

    Ciekawe ramka mocniejsze od Cray'a(1).

    miab

  • 12. Data: 2012-12-21 19:51:05
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 21 grudnia 2012 (15:03:40) napisano:

    > tabletów? chyba ramek na cyfrowe zdjęcia

    Nie nadaje sie na ramke - za slaby ekran.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 13. Data: 2012-12-21 21:15:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-21 18:50, Użytkownik a...@p...pl napisał:

    > pewnie mlodziez w domu bedzie chciala troche sobie pograc. Nie wiem w
    > jakie gry, jakis film w trakcie podrozy autem ???? Ja: moze skype,
    > voip , moze sprawdzic co w TV, albo podlaczyc jakis GPS po
    > bluetoots/usb i nawigowac troche.

    Do gier za kiepski ekran dotykowy, do filmów za mały i za małej
    rozdzielczości ekran, ale z drugiej strony do seriali może
    i wystarczy. Do sprawdzania programu telewizyjnego będzie dobry,
    do nawigacji nie wiem, nie używałem. Do rozmów video za słaby
    procesor.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2012-12-22 15:30:51
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > Czesc,
    >
    > przed swietami zrobil sie wysyp tabletow z Adroidem - cemy 200-300 zl.
    > Co o nich sadziecie?
    >
    > Jakis tracer za 219 zl/w Auchan
    >
    > (chyba) cortex, 1GHz procesor, 8GB wbudowane, 512MB RAM, miniUSB, USB,
    > kamera, 7cali
    >
    > Co wy o tym sadzicie?? Czy te 512MB RAM wystarczy, to to troche malo?

    nawet za duzo, bardzo fajny sprzecik do XP ew. 98se
    wiadomo ze win7/vista to kobylaste gówno wymagajace znacznie wiecej

    erator/

  • 15. Data: 2012-12-22 17:31:30
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "zlotowinfo" napisal:

    > nawet za duzo, bardzo fajny sprzecik do XP ew. 98se

    Znajdujesz jakas perwersyjna przyjemnosc w bezustannym robieniu z siebie
    idioty?

    > wiadomo ze win7/vista to kobylaste gówno wymagajace znacznie wiecej

    Idz leczyc swoje fobie na odpowiedniej grupie.

    JoteR

  • 16. Data: 2012-12-23 00:56:28
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-22 15:30, zlotowinfo pisze:
    > Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > nawet za duzo, bardzo fajny sprzecik do XP ew. 98se
    > wiadomo ze win7/vista to kobylaste g?wno wymagajace znacznie wiecej

    G-wno to ty jesteś razem z tym swoim g-wnianym komputerem.

    --
    animka

  • 17. Data: 2012-12-23 16:56:47
    Temat: Re: [OT] wysyp tabletow na swieta
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    jak zawsze niedorozwinięta Animka
    swoje trzy grosze, bez żadnego celu
    byle tylko pokazać że umie pisać

    erator/

  • 18. Data: 2012-12-23 17:05:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-23 16:56, Użytkownik zlotowinfo napisał:
    > jak zawsze niedorozwinięta Animka
    > swoje trzy grosze, bez żadnego celu
    > byle tylko pokazać że umie pisać

    Tak dla porządku, osobnik który sugeruje możliwość instalacji
    windowsów na sprzęt z procesorem ARM robi dokładnie to samo.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2012-12-23 17:33:08
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Tak dla porządku, osobnik który sugeruje możliwość instalacji
    > windowsów na sprzęt z procesorem ARM robi dokładnie to samo.

    Windows jak najbardziej bangla na ARM, tyle, ze CE;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 20. Data: 2012-12-23 19:01:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-23 17:33, Użytkownik Pawel O'Pajak napisał:

    > Windows jak najbardziej bangla na ARM, tyle, ze CE;-)

    Nie tylko CE, tyle że ten geniusz wymienił cztery windowsy
    które nie mają wersji na procesory ARM.
    A kolejny geniusz tego nie doczytał i wyskakuje z windowsami
    CE, prawda ? Ale może nie mam racji i napiszesz który z
    wymienionych windowsów ma wersje na procesory ARM ?