  • 1. Data: 2012-09-28 10:13:59
    Temat: yamaha r6 2010 gdzie wykonac serwis w irlandii
    Od: goat14 <goat14@_NOSPAM_wp.pl>

    witam tak jak w temacie chcialbym zapytac o to gdzie wykonac servis mojego
    motocykla i nie chodzi mi o samą wymianę oleju bo to moge sobie zrobić sam
    pod domem. motocykl ma juz prawie 20 tys km wiec chcialbym aby wszystko
    bylo sprawdzone jak nalezy czyli czy nie ma błędów w komputerze a koncząć
    na lubrykacji wszystkich przewodów. wiem zejest wiele mechaników ale z
    moich doświadczeń za drzwiami warsztatu dzieją się cuda. prosiłbym o
    namiary do jakiegoś dobrego serwisu w irlandii lub mechanika ktory byłby w
    stanie wszystko ogarnąć.

    ps. prosze mnie nie odsyłać na przykład do serwisu yamahy w Galway bo
    chwilami zastanawiam się jak ktoś mógł pozwolić na nazwanie tego
    złomowiska serwisem. prosiłbym o sprawdzone miejsca. pozdrawiam. moj mail
    to g...@w...pl

  • 2. Data: 2012-09-28 10:29:38
    Temat: Re: yamaha r6 2010 gdzie wykonac serwis w irlandii
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "goat14" <goat14@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > witam tak jak w temacie chcialbym zapytac o to gdzie wykonac servis mojego
    > motocykla i nie chodzi mi o samą wymianę oleju bo to moge sobie zrobić sam

    Spróbuj zapytać tutaj - polishbikers.com

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kasków i akcesoriów do

  • 3. Data: 2012-09-28 10:50:50
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Friday, 28 September 2012 09:27:03 UTC+1, Drzewo wrote:

    > Spróbuj zapytać tutaj - polishbikers.com

    Lub tu:
    http://biker.ie
    gdzie pewnie skierują Cię tu:
    http://poleonmotorcycles.com

    Ja byłem zadowolony tu:
    http://www.scottsbikes.ie/

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 4. Data: 2012-09-28 14:56:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > chwilami zastanawiam się jak ktoś mógł pozwolić na nazwanie tego
    > złomowiska serwisem. prosiłbym o sprawdzone miejsca. pozdrawiam. moj mail

    Znam dobry serwis w Zimbabwe u Mobutu Kilmonika - to stary wyga, jezdzil
    jeszcze na pierwszych wersjach bawolow. Mozesz tam zawsze powolac sie na
    Grzybola. Jak nie pasi, to inny przadny serwis jest w Kioto w Japonii na ul.
    ???. Tam zgłoś się do Jebiesuki Nabosaka - on Ci pomoże.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2012-09-28 15:42:21
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2012 14:56:17 UTC+2 użytkownik Grzybol napisał:
> [...]
    >
    > Grzybola. Jak nie pasi, to inny przadny serwis jest w Kioto w Japonii na ul.
    >
    > ???. Tam zgłoś się do Jebiesuki Nabosaka - on Ci pomoże.

    o widzę że motór rano puścił dżina z rury i humor popsuł XD

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 6. Data: 2012-09-28 18:54:49
    Od: goat14 <goat14@_NOSPAM_wp.pl>

    dzięki za info i pamiętajcie motór jak alkohol poniżej pół litra nie
    opłaca się kupować. pozdro pozdro

  • 7. Data: 2012-09-30 12:50:18
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "goat14" <goat14@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > dzięki za info i pamiętajcie motór jak alkohol poniżej pół litra nie
    > opłaca się kupować. pozdro pozdro

    Jaki suchar...

    Może od razu "motór jak aukcja w Janowie Podlaskim - poniżej 140 koni
    nie opłaca się kupować"?

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 8. Data: 2012-10-01 01:25:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-09-30, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Jaki suchar...
    >
    > Może od razu "motór jak aukcja w Janowie Podlaskim - poniżej 140 koni
    > nie opłaca się kupować"?

    Ale o wrobelku to napewno nie slyszales!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-10-01 07:48:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-01 01:25, AZ pisze:

    > Ale o wrobelku to napewno nie slyszales!

    Staremu preclowi nie wypada robić TAKICH błędów ortograficznych.

    Czy wypada?

    --
    MN

  • 10. Data: 2012-10-01 15:54:59