  • 21. Data: 2023-04-23 19:22:46
    Temat: Re: z cyklu SUV - zakazać
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 23.04.2023 o 12:06, Cavallino pisze:

    > Ale jakiego monopolu?
    > Nikt nie chce kupować = nikt nie produkuje, czego tu nie rozumiesz?
    >
    > A Ty jeszcze dodatkowo nie umiesz znaleźć niedobitków które są w
    > sprzedaży.
    > Do kogo więc te pretensje?

    Przede wszystkim do Ciebie, że tak łatwo dajesz się wmanewrować w rolę
    petenta który oczekuje tyko na to co mu ktoś zaoferuje, i na dodatek
    jeszcze za to im dziękuje.

  • 22. Data: 2023-04-24 07:11:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-04-2023 o 19:22, Trybun pisze:

    > Przede wszystkim do Ciebie, że tak łatwo dajesz się wmanewrować w rolę
    > petenta który oczekuje tyko na to co mu ktoś zaoferuje,
    Mądrzej jest wcielić się w rolę oderwanego granatem od rzeczywistości
    marudy, nie rozumiejącego zasad wolnego rynku?

  • 23. Data: 2023-04-24 07:12:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-04-2023 o 19:17, Trybun pisze:

    > Nie ma czegoś takiego w dzisiejszej ofercie.

    Sedany są, zapewne też w kolorze żółtym.

    Ostatnie auto które mi się
    > podobało

    Ale to nie jest koncert życzeń.
    Jak masz wymagania co do nieżyciowej formy nadwozia, to już z podobania
    się musisz zrezygnować.
    Dopóki w ogóle coś w takiej formie wychodzi.

  • 24. Data: 2023-04-24 11:32:06
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 24.04.2023 07:12, Cavallino wrote:
    [...]
    > Ale to nie jest koncert życzeń.
    > Jak masz wymagania co do nieżyciowej formy nadwozia, to już z podobania
    > się musisz zrezygnować.
    Znaczy się sedany są nieżyciowe? Czy może żółte sedany są nieżyciowe. Bo
    np. dla mnie nieżyciowe są SUV-y i kombi. A do tego wszystkie osobówki
    napędzane dizlem. :-D

  • 25. Data: 2023-04-24 13:00:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-04-2023 o 11:32, JDX pisze:
    > On 24.04.2023 07:12, Cavallino wrote:
    > [...]
    > Znaczy się sedany są nieżyciowe?

    Dokładnie.
    Najbardziej kretyńska i całkowicie zbędna wersja nadwoziowa.

  • 26. Data: 2023-04-24 18:10:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 Apr 2023 07:48:54 +0200, rthrtrr wrote:
    > z cyklu SUVy to zjeb. samochody powstałem wyłącznie na potrzebę
    > zaspokojenia naszego EGO siedzenia wyżej niż inni
    >
    > https://www.sadistic.pl/na-drodze-sie-nie-lezy-vt573
    617.htm

    Ale co to za suv ...

    tu masz suv
    https://www.youtube.com/watch?v=YJ-nb0xIQU4

    https://youtu.be/smoiQL3YSmw?t=153
    A w rzeczywistosci jeszcze chyba gorzej, bo kamera pare cm nad
    oczami...

    aczkowiek ... czy widocznosc do przodu naprawde gorsza niz w przypadku
    "zwykłej osobówki" z długą maską?
    Szczegolnie jak kierowca niewysoki ..

    https://youtu.be/_plzcFJ9tRk?t=649

    Lepiej nie spac na jezdni. A szczególnie na parkingu - bo do tyłu
    jeszcze gorzej widać.

    J.

  • 27. Data: 2023-04-25 05:42:22
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

    W dniu 23.04.2023 o 07:48, rthrtrr pisze:

    > z cyklu SUVy to zjeb. samochody powstałem wyłącznie na potrzebę
    > zaspokojenia naszego EGO siedzenia wyżej niż inni
    >
    > https://www.sadistic.pl/na-drodze-sie-nie-lezy-vt573
    617.htm

    i najnowszy materiał kogoś kto myśli jak ja:

    https://www.youtube.com/watch?v=jN7mSXMruEo

    (These Stupid Trucks are Literally Killing Us )

  • 28. Data: 2023-05-03 11:20:27
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 24.04.2023 o 07:11, Cavallino pisze:
    > Mądrzej jest wcielić się w rolę oderwanego granatem od rzeczywistości
    > marudy, nie rozumiejącego zasad wolnego rynku?

    Daruj sobie teorie o "wolnym rynku".

  • 29. Data: 2023-05-03 11:20:47
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 24.04.2023 o 07:12, Cavallino pisze:

    > Sedany są, zapewne też w kolorze żółtym.

    Ale jakie, te merce z oklapnięta dupą wyglądają nie jak auto a pies
    rozbiorcy kupkę. To ma być sedan dla konesera?

    >  Ostatnie auto które mi się
    >
    > Ale to nie jest koncert życzeń.
    > Jak masz wymagania co do nieżyciowej formy nadwozia, to już z
    > podobania się musisz zrezygnować.
    > Dopóki w ogóle coś w takiej formie wychodzi.

    A wiec proponuję tym co to się śmieją z kapitalistycznego podejścia
    Henia Forda powiedzieć aby puknęli się w łepetynę i zaczęli postrzegać w
    jakiej oni sami rzeczywistości żyją.

  • 30. Data: 2023-05-03 13:10:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-05-2023 o 11:20, Trybun pisze:

    > A wiec proponuję tym co to się śmieją z kapitalistycznego podejścia
    > Henia Forda powiedzieć aby puknęli się w łepetynę i zaczęli postrzegać w
    > jakiej oni sami rzeczywistości żyją.

    Prawidłowej.
    A puknąć się w dekiel powinni ci, którym się wydaje, że ktoś będzie
    produkował auta specjalnie dla niego i to w cenie takich, które
    sprzedają się w milionach egzemplarzy....

    I że byłoby to normalne w gospodarce rynkowej.

    EOD