    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: z dzisiejszej Weekendowej Lektury (z3s)
    Date: Sun, 8 Apr 2018 11:13:09 +0200

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    news:paaurh$b32$1$m4rkiz@news.chmurka.net...
    > https://github.com/JanuszSpiewa/Archiwum-Polskiego-P
    hreakingu

    Ciekawy temat, ale uczucia mam mieszane.
    1. pisownia u niektórych, jak kogoś z nieleczoną dysleksją/dysgrafią, nie
    wszyscy, ale pozostawia niesmak, oraz mętne wrażenie, co do osobowości. Sam
    jestem dyslektykiem, ale błędów unikam jak mogę, bo uznałem, że choćby
    minimum staranności, to szacunek wobec drugiej strony.
    2. "nie niszcz zwykłych ludzi, niszcz hujów z TPSA", np. przez
    unieczynnianie automatów, to właśnie uderzanie w ludzi.
    Zniszczenie/uszkodzenie automatu, ukradzenie karty i jeszcze chwalenie się
    JTZ, określiłbym słowami, które nie nadają się do powtórzenia wśród
    kulturalnych ludzi, jakimi niewątpliwie jesteśmy. Jeszcze bym zrozumiał,
    gdyby to koszkowało jakieś kosmiczne pieniądze, na które złodzieja nie stać.
    Ale litości, karta za 10, 20, czy ile tam złotych, to nawet menela stać,
    najwyżej 2 piw nie kupi.

    Powiem tak, jeśli bym ucierpiał w jakiś sposób przez to, czy przez brak
    możliwości skontaktowania sie z najbliższymi/znajomymi/przyjaciółmi, szefem
    w pracy (tej projekt, to na przedwczoraj panie kolego), wobec braku
    możliwości normalnego zadzwonienia, wezwania pomocy, czy spotkania się raz
    na 20 lat z kimś bliskim z drugiego końca kraju, to znalazłbym takiego
    ch...delikwenta i stosownie rozliczył. Chce crackować, bo to nie hack, tylko
    crack, to niech kupi urządzenie i robi z nim, co zechce i kiedy zechce, ale
    na SWÓJ koszt. Chce hackować - proszę bardzo, sam mu druty do podpięcia
    dostarczę i jeszcze powiem, gdzie podpiąć, jak się ukryć i dokąd dzwonić,
    jak będę wiedzieć, to co jak działa, tylko niech nie utrudnia innym.

    Podsumowanie - ZA - podepnij się i ciagnij (z umiarem panie, z umiarem, inni
    też chcą skorzystać), sam podpowiem, co wiem. PRZECIW - WSZELKIE niszczenie,
    uszkadzanie "by dojebać telepsom", to walenie właśnie w klientów TPSA.
    Podniosą ceny i sobie poradzą, wrzucą w koszty, coś jak dla nas wdepnięcie w
    kupę ratlerka, mała "kurwa mać", obtarcie buta o chodnik i idzie dalej. Dla
    szarego Kowalskiego, to szambo, w którym może się utopić. I znów, dla TPSA
    strata 1-2 klientów to jeszcze mniej, niż puszczenie bąka.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...