-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!newspeer1.de.telia.net!newspeer4.de.telia.net!de.telia.net!nx02.ia
d01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: z jakim silnikiem kupic stara vitare long ( 92-95) ?
Date: Wed, 03 Feb 2010 14:17:21 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 37
Message-ID: <hkbt5r$l2d$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hkbqt8$ti2$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ijq19.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1265203195 21581 79.189.250.19 (3 Feb 2010
13:19:55 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 13:19:55 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hkbqt8$ti2$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252222
[ ukryj nagłówki ]Michał pisze:
> Są wersje z
> benzyną v6 i dieslem, niestety większość informacji na forach dotyczy
> nowszych modeli.
> Może ktoś mógłby coś doradzić, czy warto iść w diesla, czy w v6?
tu pytałeś:
http://suzuki.a-ng.eu/forum/
?
To chyba najlepsze forum dotyczące starych Vitar.
Ja mam (no dobra, zona ma) GV V6 2,5 L, 5 drzwi, jakies 140 KM rok 99.
To V6 sie niewiele zmienialo w Suzuki wg mojej wiedzy, oprocz tego ze
byla jeszcze wersja do Vitary Longa rozwiercona na 2,7.
Same plusy widze ;-) tylko ze mnie spalanie mało interesuje, nawet nie
wiem ile pali, z 15 w miescie ?
Za to ciagnie ladnie od dolu do gory (redline kolo 6 krpm), V6 ma
stalowa obudowe mostu (wytrzymalsza w terenie), nagrzewa sie szybko
silnik i wnetrze (jakis kilometr i masz cieplo - w ta zime bardzo miła
cecha).
Serwis o ile pamietam co 15 kkm, oleju wchodzi powyzej 5 litrow przy
wymianie, 6 swiec to 50% drozej niz w rzedowej czworce :-)
Rozrzad V6 jak pamietam jest na lancuchu.
Slabym punktem V6 i chyba wiekszosci vitar jest padajacy powyzej 100 kkm
uszczelniacz na wyjsciu walu do skrzyni, koszt simeringu smieszny ale
demontaz to ladnych pare stow.
V6 daje duzo fun-u, ale jest zauwazalnie drozszy w zyciu codziennym.
Sens praktyczny ma wtedy gdy chcesz ciagnac duza przyczepe.
KJ
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.10 14:33 KJ Siła Słów
- 03.02.10 14:35 Michał
- 03.02.10 15:29 peter
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław