eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyz jakim silnikiem kupic stara vitare long ( 92-95) ? › Re: z jakim silnikiem kupic stara vitare long ( 92-95) ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newspeer1.de.telia.net!newspeer4.de.telia.net!de.telia.net!nx02.ia
    d01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: z jakim silnikiem kupic stara vitare long ( 92-95) ?
    Date: Wed, 03 Feb 2010 14:17:21 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <hkbt5r$l2d$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hkbqt8$ti2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ijq19.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1265203195 21581 79.189.250.19 (3 Feb 2010
    13:19:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 13:19:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hkbqt8$ti2$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252222
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał pisze:
    > Są wersje z
    > benzyną v6 i dieslem, niestety większość informacji na forach dotyczy
    > nowszych modeli.
    > Może ktoś mógłby coś doradzić, czy warto iść w diesla, czy w v6?

    tu pytałeś:

    http://suzuki.a-ng.eu/forum/

    ?

    To chyba najlepsze forum dotyczące starych Vitar.

    Ja mam (no dobra, zona ma) GV V6 2,5 L, 5 drzwi, jakies 140 KM rok 99.
    To V6 sie niewiele zmienialo w Suzuki wg mojej wiedzy, oprocz tego ze
    byla jeszcze wersja do Vitary Longa rozwiercona na 2,7.

    Same plusy widze ;-) tylko ze mnie spalanie mało interesuje, nawet nie
    wiem ile pali, z 15 w miescie ?
    Za to ciagnie ladnie od dolu do gory (redline kolo 6 krpm), V6 ma
    stalowa obudowe mostu (wytrzymalsza w terenie), nagrzewa sie szybko
    silnik i wnetrze (jakis kilometr i masz cieplo - w ta zime bardzo miła
    cecha).

    Serwis o ile pamietam co 15 kkm, oleju wchodzi powyzej 5 litrow przy
    wymianie, 6 swiec to 50% drozej niz w rzedowej czworce :-)

    Rozrzad V6 jak pamietam jest na lancuchu.
    Slabym punktem V6 i chyba wiekszosci vitar jest padajacy powyzej 100 kkm
    uszczelniacz na wyjsciu walu do skrzyni, koszt simeringu smieszny ale
    demontaz to ladnych pare stow.

    V6 daje duzo fun-u, ale jest zauwazalnie drozszy w zyciu codziennym.
    Sens praktyczny ma wtedy gdy chcesz ciagnac duza przyczepe.

    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: