    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: za wysokie progi
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Date: Fri, 18 Dec 2015 18:40:30 +0100

    na ** p.m.s ** Marrcino pisze tak:

    > Ja to pierdzielę, jestem urzędnikiem nie muszę jeździć. Ale
    > dostawy, kurierzy itp. to tragedia.

    Ja też pierdzielę. Nie wyjeżdzam więcej za linię Pstrowskiego. Wyjazd
    na otwarcie Media Ekspert na Dworcowej uważam, ża wielki błąd.

    Słyszałem, że wczoraj z Pana Tadeusza na Pieczewo 1 godzina 10 minut
    przez frezowanie asfaltu przy Kościele Wiecznej Budowy.

    --
    golf 2

    Nic nie puka nic nie stuka. Niemiec pod kocem trzymał.
    Płakał jak sprzedawał. Do granicy gonił bo się rozmyślił.
    Jak do Polski wjeżdżałem to dziwki brawo biły.
    Do dziś dzwoni, żeby silnika przez komórke posłuchać.