  • 21. Data: 2016-11-03 08:16:47
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: p...@g...com

    --Jade do pracy z predkoscia niewiele wieksza niz dopuszaczla, okolo +15km

    A może brak predyspozycji na tyle, że warto rozważyć rezygnację z jeżdżenia?

    mistrzu kierownicy teraz to blysnales intelektem :-) Koles jezdzi +15 na
    ograniczeniach a dla Ciebie to malo ? nie pomyliles czasem drog publicznych z torem
    wyscigowym ?

    PS jesli to ciagle ta sama trasa to kup sobie kamerke i zacznij wysylac na policje
    jest niewielka szansa ze po 100-nym nagraniu cos zrobia

    P.

  • 22. Data: 2016-11-03 08:24:41
    Od: quent <x...@x...com>

    On 03.11.2016 08:16, p...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > PS jesli to ciagle ta sama trasa to kup sobie kamerke i zacznij wysylac na policje
    jest niewielka szansa ze po 100-nym nagraniu cos zrobia

    Otóż to.
    Ci co mają pretensję do autora wątku to są właśnie te buraki siędzące na
    ogonie.
    Pretensje można mieć w tym wypadku wyłącznie do nich i ewentualnie do
    innych buraków ustalających ograniczenia prędkości, często absurdalne.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 23. Data: 2016-11-03 08:26:29
    Od: p...@g...com

    --Co robić?

    nic tzn zadnych gowniarskich numerow w stylu spryskiwacze czy p-mgielne ... jedziesz
    swoje najlepiej na tempomacie i nie wykonujesz zadnych gwaltownych ruchow :-)
    najwieksze tepaki potrzebuja troche wiecej czasu zeby skumac (u nich proces myslowy
    przebiega nieco powoli) a w celach dokumentacyjnych mozesz wrzucic jakas kamerke na
    tyl i zatrudnic policjantow

    PS na trasie ZS-ZST gamonie rozbijali sie notorycznie przy wyprzedzaniu az w akcie
    desperacji wstawiono barierke i wyprzedzanie oraz jazda na zderzaku ustala :-)

    P.

  • 24. Data: 2016-11-03 08:32:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2016 o 08:16, p...@g...com pisze:
> [...]
    ograniczeniach a dla Ciebie to malo ? nie pomyliles czasem drog publicznych z torem

    Kiedy akurat ma jednak sporo racji. Jeśli akurat jemu się nagminnie coś
    takiego zdarza, to należy jednak rozważyć, czy przyczyna nie jest
    _również_ w jego stylu jazdy.

    Jeździłem kiedyś regularnie autostradą w delegację - raz prowadziłem ja,
    raz kolega, raz koleżanka - kto akurat miał ochotę. I akurat temu
    koledze ktoś regularnie kilka razy na 300km gwałtownie drogę zajeżdzał.
    Oczywiście wina była tych co zajeżdzali, ale koleś się wyrobił i po
    prostu potem dostrzegał sytuację znacznie wcześniej i już mu tak
    niespodziewanie nie zajeżdzali.

    Wiec spokojnie - pytający ma świeże prawko, się wyrobi. Nie ma co się
    bulwersować. A jeździć optymalnie należy tak, żeby się nadmiernie z
    tłumu nie wyróżniać. W żadną stronę. Oczywięcie bez przegięć.

    Co do Tomka, to podejrzewam, że jest w top ten kierowców na grupie.

    Shrek

  • 25. Data: 2016-11-03 08:47:53
    Od: quent <x...@x...com>

    On 03.11.2016 08:32, Shrek wrote:
    > A jeździć optymalnie należy tak, żeby się nadmiernie z
    > tłumu nie wyróżniać. W żadną stronę. Oczywięcie bez przegięć.

    Są tacy, który nie lubią płacić mandatów i jadą zawsze zgodnie z
    ograniczeniami. Nie można mieć do nich pretensji o to.
    Jeżdzę w uk i tam jakoś nikt nikomu nie siedzi na tyłku. Mało tego -
    nikt praktycznie nie wyprzedza!
    Za to w PL takich kretynów jest cała masa. Wyprzedzi tylko po to aby do
    najbliżeszego zakrętu jechać potem na hamulcu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 26. Data: 2016-11-03 08:56:06
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Co robić?
    >
    > przyspieszanie nie wchodzi w gre
    >
    > pozdrawiam
    > Ed

    Można sobie też zrobić w samochodzie ręczny pstryczek włączający światła
    stop bez hamowania. Jednostajna jazda plus zaswiecenie stopem na zakretach
    powinno spowodowac, ze gosc albo wyprzedzi albo zwiekszy dystans bo bedzie
    sie bał swira co na zakretach hamuje ;)
    A tak w ogole to czesto jezdzę 100 tam gdzie jest 90 i jak sie komus nie
    podoba, bo za wolno, to mam to po prostu w nosie. Niech się gorączkuje za
    mną na zderzaku.

    Pzdr

  • 27. Data: 2016-11-03 08:58:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2016 o 08:47, quent pisze:

    > Są tacy, który nie lubią płacić mandatów i jadą zawsze zgodnie z
    > ograniczeniami. Nie można mieć do nich pretensji o to.

    No nie można, natomiast naiwnością byłoby sądzić, że nie będą w związku
    z tym czuli dyskomfortu z powodu "siedzących na dupie". Zwłaszcza jak są
    poczatkujący i poziom odczuwanie dyskomfortu mają niski.

> [...]
    > Za to w PL takich kretynów jest cała masa. Wyprzedzi tylko po to aby do
    > najbliżeszego zakrętu jechać potem na hamulcu.

    No dobrze - ale co to zmienia? Pytający się pytał o rozwiązanie swojego
    problemu. Proponujesz mu przeprowadzkę do UK?

    Shrek

  • 28. Data: 2016-11-03 09:04:46
    Od: p...@g...com

    --Wiec spokojnie - pytający ma świeże prawko, się wyrobi. Nie ma co się bulwersować.

    nic sie nie wyrobi bo jazda +15km/h jest jak najbardziej wystarczajaca a jak komus za
    malo to juz jego problem ..

    --Co do Tomka, to podejrzewam, że jest w top ten kierowców na grupie.

    no ba Kubica mu moze buty czyscic :-)

    P.

  • 29. Data: 2016-11-03 09:07:04
    Od: p...@g...com

    --Za to w PL takich kretynów jest cała masa.

    o dziwo po przekroczeniu granicy z DE z takich zapierdalaczy robi sie maly miki i
    nawet pieszego potrafia na pasach przepuscic :-) to sie nazywa CUD ALA BOLANDA

    P.

  • 30. Data: 2016-11-03 09:09:23
    Od: quent <x...@x...com>

    On 03.11.2016 08:58, Shrek wrote: