  • 31. Data: 2011-10-25 09:45:16
    Temat: Re: zakaz wjazdu na most [DC]
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-25, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

    > Tak czy inaczej, skala problemu jest na tyle wysoka, że władze, które za
    > pieniądze obywateli mają działać w ich interesie, powinny raczej
    > wystawić takiego strażnika przed wjazdem na most z zadaniem
    > poinformowania i skierowania na objazd, a nie trzepania grubej kasy 100m
    > dalej.

    Oficjalne stanowisko jest takie, że nie mogą tam postawić strażników na
    dwa lata więc muszą szybko nauczyć kierowców, że się nie opłaca tamtędy
    jeździć.

    Bez komentarza.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 32. Data: 2011-10-25 09:55:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-25, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

> [...]
    > wystawić takiego strażnika przed wjazdem na most z zadaniem
    > poinformowania i skierowania na objazd, a nie trzepania grubej kasy 100m

    Stali pare dni na poczatku kolo Wilenskiego i zawracali wlasnie takich.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2011-10-25 11:13:19
    Od: mAro <w...@g...com>

    On Oct 25, 9:00 am, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Obawiam się, że to zbyt idealistyczne przedstawienie "niemot".
    >

    > Niby racja, ale ja naprawdę nie wierzę, że oznakowanie jest tak
    > złe i tylko niemoty wjeżdżają, że jeszcze strażnik tam potrzebny :)

    Aż się wybiorę z ciekawości. Pamiętam jak kiedyś pierwszy raz jechałem
    do Krakowa, do samego centrum. Jadę, jadę, jadę nagle dupny znak
    zakazu ruchu i wypracowanie pod nim. Za mną samochód, przede mną
    samochód, pełno ludzi, tramwaje i radź sobie. Nie ma jak zawrócić ani
    zaparkować :) Może i wcześniej był znak ale im gęściej w mieście tym
    trudniej.

    Swoją drogą zawsze Kraków był dla mnie wzorem polskiego podejścia do
    organizacji obsługi ruchu turystycznego ;) Zwłaszcza zagranicznego.
    Ale to się zmienia na korzyść.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2011-10-25 12:21:31
    Od: Robert Postek <r...@g...com>

    On 24 Paź, 20:33, AZ <a...@g...com> wrote:
    > On 2011-10-24, to <t...@x...abc> wrote:>> Zamkniete jest skrzyzowanie
    Targowa/Solidarnosci tzn. zredukowane do

    zapomniałes o palacych się...

  • 35. Data: 2011-10-25 18:36:17
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-24 22:27, kakmar wrote:

    > Wiesz, tam ruch jest kierowany najpierw w lewo w Radzymińską, ci co jadą na
    > południe. I tam jest widowiskowy korek, bo nie ma właściwie jak tam
    > sensownie wjechać. Potem reszta w Szwedzką, na gdański, a ten jakoś
    > specjalnie przepustowy nigdy nie był, zwłaszcza rozjazdy. Więc nawet te
    > symboliczne ~100 aut na godzinę, może parę minut by wielu zaoszczędziło.

    Wszystko pięknie, ale nie odpowiedziałeś na pytanie:P

    Shrek.

  • 36. Data: 2011-10-25 18:46:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > No jest, jestem tylko ciekaw jak to oznakowanie tak naprawdę wygląda.
    > Możliwe, że dobrze - sam póki co nie sprawdzę, ponieważ się w rejon
    > nie wybieram, a z ciekawości to mam inne rzeczy do roboty ;)

    Wygląda "standardowo" -- zakaz wjazdu a pod nim tabliczka, że "nie dotyczy, ble,
    ble ble". Jak się jedzie od Bankowego to są jakieś poprzedzające informacje,
    zmieniona organizacja ruchu (np. wydzielony pas do skrętu w stronę pl.
    Teatralnego). Od strony Pragi uprzedzające oznaczenie kiepskie. Jechałem tylko
    do skrętu przez tory z Radzymińskiej w Radzymińską. Skręt "oczywiście" bez
    świateł -- dodanie sygnalizacji w tym miejscu naszch dzielnych miejskich
    najwyraźniej przerosło (wiem że tam komplikacja w postaci torów i szlabanów i
    trzebaby sygnalizację ze szlabanem zsynchronizować -- ale chcieć to móc).Ja
    jechałem ok 10 rano, więc w miarę szło -- dzięki temu głównie, że z racji
    pozamykania co się da ruch z przeciwka był niewielki. Ale pomiędzy 7.30 a 9 i
    pomiędzy 15 a 19 to bym się tam nie pchał.

    > Obawiam się, że to zbyt idealistyczne przedstawienie "niemot".

    Jechałem tamtędy taksówką. Najpierw taksówkarz sam zabłądził, bo debi^h^h^h^h
    inżynier Galas wymyślił, że należy zamknąć wjazd na most z Wisłostrady (jest
    tylko wjazd w kierunku Woli, trzeba przejechać prawie do Placu Bankowego do
    zawrotki. Jaka "światła" myśl przyświecała naszemu miejskiemu debi^h^h^h^h
    inżynierowi ruchu tego pojąć nie mogę -- pewnie skoro tam nie skręca autobus to
    wjazd na most uznano za niepotrzebny. Stała oczywiście nasza dzielna straż
    miejska i oczywiście "łomotała" niewątpliwego przyjezdnego (samochód z rozdziną
    i bambetlami, z rejestracją na S).

    > Niby racja, ale ja naprawdę nie wierzę, że oznakowanie jest tak
    > złe i tylko niemoty wjeżdżają, że jeszcze strażnik tam potrzebny :)

    Widziałem tylko pełno patroli po obu stronach. Ale "łomotali" tylko tę jedną
    niemotę.

    pzdr
    \SK

  • 37. Data: 2011-10-25 19:05:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-25, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:

> [...]
    > miejska i oczywiście "łomotała" niewątpliwego przyjezdnego (samochód z rozdziną

    Mialem to samo wrazenie, jade od Siekierek a tu wykraweznikowany pas do
    skretu. Napewno chodzi o to ze autobus nie jezdzi to i skretu nie ma bo
    pewnie by niemoty sie pakowaly i nie mialy jak nawrocic tam. Oczywiscie
    SM stoi i tlumaczy mi ze na moscie moze tylko komunikacja (bylem moto)
    i, ze nastepny patrol mnie przetrzepie. Olalem ich i pojechalem.
    Widocznie ten patrol nie zostal poinformowany o panujacych zasadach 100
    metrow dalej.

    > Widziałem tylko pełno patroli po obu stronach. Ale "łomotali" tylko tę jedną
    > niemotę.

    Lomocza non-stop, zgarniaja po 3-4 samochody, wtedy cwaniaki moga sie
    przemknac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2011-10-25 23:03:00
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 25.10.2011 Shrek <u...@d...invalid> napisał/a:

    > Wszystko pięknie, ale nie odpowiedziałeś na pytanie:P

    Ale co mam Ci odpowiedzieć, że stały by prawie tak samo, jak teraz do skrętu
    w Szwedzką? Tylko może trochę krócej, bo część by pojechała prosto.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 39. Data: 2011-10-27 09:14:42
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> napisał(a)

    > Ale wracając do tematu - w wawie coś się robi żeby kierowca
    > widział alternatywę, i w sumie nie dziwię się młóceniu kierowców
    > na śląskodąbrowskim, jest to ze wszech miar zasadne ... wpieprzy
    > się taki pajac, narobi ambarasu (jakiegokolwiek) i masz ...
    > obserwowałem kiedyś na buspasie przed pomnikiem lotników akcję,
    > jak "objeżdżacz korka buspasowy" skaszanił się na buspasie ...
    > taką młóckę i zator autobusowy jaki wygenerował nie widział ja
    > wcześniej nigdzie. IMHO kierowcy autobusów powinni otworzyć
    > drzwi i pozwolić pasażerom podziękować kierowcy osobówki za ów
> [...]

    Było w zeszłym tygodniu:). Widziałem tytuł na gazeta.pl "Pasażerowie
    pobili kierowcę" i OIDP nie chodziło o kierowcę autobusu, tylko jakiegoś
    samochodu, który coś nabroił.

    --
    Tomek

  • 40. Data: 2011-10-27 12:12:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości grup

    >To w Polsce jeszcze ktokolwiek zwraca uwagę na taki znak??? ;-) Ja
    >zauważam lawinowo rosnącą tendencję wjeżdżania na ulice, na których
    >stoi zakaz wjazdu lub ruchu, manię

    Wszyscy jada, to chyba jakas pomylka z tym znakiem :-)
    Potem pewnie sie okaze ze "nie dotyczy mieszkancow", albo inne
    tysiaczne wyjatki. Zreszta jak sie jedzie za autobusem w gestym ruchu,
    to nie zawsze znaki widac.

    A potem popatrzcie na YT - nie tylko u nas ludzie tak jezdza, ale na
    zachodzie znaja podnoszone slupki i inne blokady :-)

    >przejeżdżania na czerwowym świetle skrzyżowań,

    Przy czym w sposob malo grozny to robimy

    >parkowania aut w niedozwolonych miejscach, itp...

    No ba - gdzies zaparkowac przeciez trzeba.
    Podobnie jak czasem trzeba zawrocic, a tu znaki nie pozwalaja, albo w
    trosce o nie wiadomo co zakazali skretu.

    W normalnej demokracji opozycja by to wszystko podsumowala i przed
    wyborami wytknela, ale u nas na razie sa wazniejsze pryncypia :-)

    J.